Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 18:07 [R416] Brak mocy i inne objawy. Uszczelka pod głowicą?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Mam Roverka od niedawna jakies 2 tyg. i mam taki problem, mianowicie:
mala moc, maz w zbiorniczku wyrownawczym przypominajaca szejka mechanik mowi ze byl dodany uszczelniacz, po rozgzaniu silnika na odkreconym korku od zbiorniczka podnosi mi sie plyn tak ze wycieka ze zbiornika.
Pomozcie bo nie wiem czy to podnoszenie wody to normalny objaw czy moze nie jest walnieta uszczelka pod glowica.
Mam jeszcze jedno pytanko jak wyczyscic uklad chlodzenia z tego syfu czy moze ktos opisac krok po kroku co mam zrobic bo nie mam pojecia jak go wyczyscic.
Z gory dziekuje z pomoc i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 23:03, w całości zmieniany 6 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 18:22
Może być tak, że zabrudzenie płynu jest pozostałością po wcześniejszej usterce uszczelki pod głowicą, ale szczerze w to wątpię. Mała moc i wywalanie płynu może świadczyć o przedmuchu do układu chłodzenia, choć może też być to sprawka zepsutego korka zbiornika wyrównawczego. Proszę przeprowadzić test na obecność CO2 w płynie chłodniczym, to będziemy mieli pewność. Może masz szczęście i faktycznie to wina uszczelniacza, który pozapychał kanaliki i stąd całe zamieszanie, czego Ci życzę.
Temat powinien wyglądać trochę inaczej: [model rowerka, rok] opis bez słów typu pomocy itp. (napisz np. uszczelka pod głowicą, mała moc).
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 18:33
ralfi83 napisał/a:
plyn mi wywala po odkreceniu korka ze zbiorniczka
To świadczy, że w układzie jest za duże ciśnienie. Może to być spowodowane:
1. zaklejeniem kanalików przez uszczelniacz (wątpliwe),
2. uszkodzonym korkiem zbiorniczka wyrównawczego (wymienić na nowy i oryginalny),
3. przedmuchem spowodowanym uszkodzoną uszczelką pod głowicą (wykonać test na obecność CO2 w płynie chłodniczym).
PS>Poprawiłem ten temat jeszcze raz. Zobacz jak powinien wyglądać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum