Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW] - silnik krokowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW] - silnik krokowy
Autor Wiadomość
orson 



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:36   [214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW] - silnik krokowy

Witam

Bohaterowie zdarzenia:

1. 214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW wyprodukowany przed 96 rokiem - potocznie "Kanciak" -> dokladny rok produkcji tego modelu, o ktory chodzi to 93.

2. 214i, silnik 1.4, 8v, typ: RF wyprodukowany po 96 roku -> "Nowy"

Pytanie:

Czy silnik krokowy z modelu opisanego w pkt.2 pasuje do modelu samochodu opisanego w pkt.1?

Pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 19:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:52   

Witaj Andrzeju :wink:

Symbol silnika krokowego MDQ100040, dotyczy "Rover 200 3/5 door & 400 4 door Series (Oct 92 VIN 605482 to Feb 96) "

Dla "Rover 200 Series (Nov 1995 on), Rover 25 & MG ZR Series (Nov 1999 on)" do nr VIN "WD380741" nr części to MLZ100050. Od nr VIN "WD380742" symbol MLZ100090.

Moim zdaniem jednak powinny te silniczki jednak pasować. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 21:11   

jak dobrze pamiętam to nie pasują są całkiem innej budowy.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Abby 



Dołączyła: 08 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 07:26   

Moim zdaniem jednak powinny te silniczki jednak pasować. :roll:
PHJOWI napisał/a:
jak dobrze pamiętam to nie pasują są całkiem innej budowy.


To pasują, czy nie? Bo mam taki sam problem ....
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 07:38   

piter34 napisał/a:
Moim zdaniem jednak powinny te silniczki jednak pasować.

piter34 całkowicie zgadzam się z Twoim powyższym zdaniem :mrgreen:
a swoje stwierdzenie opieram na podstawie opisu w EPC, który możecie zobaczyć na TEJ stronie :wink:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Abby 



Dołączyła: 08 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 12:36   

PHJOWI napisał/a:
jak dobrze pamiętam to nie pasują są całkiem innej budowy.

No i nie pasuje ;[
Okazuje sie, ze mam silnik 16V :sad:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 14:16   

Abby napisał/a:
Okazuje sie, ze mam silnik 16V :sad:

Nie wiedziałaś o tym? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Abby 



Dołączyła: 08 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 16:12   

:oops: no nie, ale cale zycie czlowiek sie uczy :smile:
 
 
orson 



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 19:58   

Abby napisał/a:
Moim zdaniem jednak powinny te silniczki jednak pasować. :roll:
PHJOWI napisał/a:
jak dobrze pamiętam to nie pasują są całkiem innej budowy.


To pasują, czy nie? Bo mam taki sam problem ....


Jesli jestes z Wroclawia i kontaktowalas sie z TomiYoggi to pytanie zadane bylo wlasnie w Twojej sprawie :)

Niestety sprawa sie troche skomplikowala bo ja osobiscie samochodu nie widzialem -> informacje z prosba o zapytanie na grupie zapodal mi jeden z klubowiczow: tommyyogi.

Skomplikowanie:
Jak sie dzisiaj dowiedzialem silnik to jednak nie jest 8v tylko 16v -> Abby czyli pytanie bylo zadane w Twoim umieniu... Tommi dostal dyrektywy co dalej ma robic by bylo dobrze...

Dziekuje wszystkim za pomoc.
 
 
 
Abby 



Dołączyła: 08 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 10:40   

Bardzo dziekuje wszystkim;) zwlaszcza TommyYoggi ;]
Ale sprawa sie jeszcze bardzie pokomplikowala :[ otoz auto mialo isc na komputer, ale jakis powyginany waz "trojwaz" jest padniety i on poszedl do wulkanizacji, aby znow go podlaczyc i sprawdzic, co powoduje wysokie obroty na luzie...
ja tam znam sie na robotkach recznych i kuchni i takie tam, a auto ma mi jezdzic...
A jak na razie, to stoi :sad:
A mialo byc tak pieknie :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 8v 97r] silnik krokowy
jak zamontowac silnik krokowy
ssmoku1981 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Maj 03, 2009 10:39
ssmoku1981
Brak nowych postów [R25] Silnik krokowy
Jak wyczyścić i zdemontować
firefighter Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Czw Sty 29, 2009 14:24
sTERYD
Brak nowych postów [R25 1,4 16V] Silnik krokowy
MrFrog Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Cze 16, 2009 20:38
sTERYD
Brak nowych postów [MG/ZR160] Silnik krokowy
Problem z obrotami
lopez86100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Paź 02, 2009 17:14
lopez86100
Brak nowych postów [R200] silnik krokowy czy tps ?
Fafnoscie Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Sie 21, 2011 22:13
Fafnoscie



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink