Sprawdź dobrze grubą wiązkę przewodów przy silniku i pompie. Szukaj otarć, itp. Sprawdź także połączenia kostek. Ta wiązka jest zazwyczaj głównym powodem falowania obrotów.
W R600 SDi nie ma regulatora obrotów ... Po włączeniu samego zapłonu powinieneś słyszeć lekkie cykanie z okolic pompy wtryskowej.
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 18:17
620Di, Sprawdz kody błędów ... u mnie powodem falowania obrotów był źle działający czujnik temp. paliwa, po jego wymianie falowanie obrotów uspokoiło się. Koszt czujnika ok 50 zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum