Forum Klubu ROVERki.pl :: SLOVED [R 220 SDi '96] Zwiększenie wolnych obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SLOVED [R 220 SDi '96] Zwiększenie wolnych obrotów
Autor Wiadomość
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:50   

Skiba napisał/a:
Ktoś pomoże ? ;)

Komu? Problem rozwiązany przecież. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:52   

piter34 napisał/a:
Komu? Problem rozwiązany przecież. :roll:


Thefowi, bo na to wygląda, że ma jeszcze kilka pytań bez odpowiedzi (up był na jego prośbę) ;)
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 00:39   

thef, czujnik to wymrugałem, pojechałem do serwisu boscha i kupiłem czujnik temp paliwa za 50zł, poszukałem w internecie o pompach wtryskowych boscha i znalazłem schemat i jak samemu to zrobić :mrgreen: więc wziąłem się do roboty i po ok 2h (rozkręcenie, serwis, poskładanie) odpaliłem silnik przejechałem się, aż złapie temp. i okazało się że falowanie obrotów zniknęło i z tego powodu jestem szczęśliwy.
thef napisał/a:
Jaką temperaturę paliwa pokazywał komputer?

nie wiem jaką pokazywał temp. bo nie podłączyłem R do kompa.

Tak na marginesie to czujnik temp jest to termo-rezystor więc zmierzyłem jego rezystancje i po porównaniu z wykresami na jeden ze stron internetowych(forum skody), okazało się że zaniża wskazania o 1kohm. Jak się okazało to nowy czujnik wskazywał dobre wartości rezystancji w stosunku do temp.

thef napisał/a:
za tanio i za prosto

sam wymieniałem, prosto hmm problem miałem z jedną śrubą ale dla chcącego nic trudnego :mrgreen:

narazie zostałem z jednym R w domu, jak odbiorę od blacharza mojego R to muszę przejechać się choć na KTSa i posprawdzać silnik.... bo na testbooka mam za daleko... :sad:
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 09:43   

Chester napisał/a:
thef, czujnik to wymrugałem, pojechałem do serwisu boscha i kupiłem czujnik temp paliwa za 50zł
Aaa, no to inna inkszość :)
Chester napisał/a:
sam wymieniałem, prosto
No, brawo :) . A może w przypływie dobroci jakiś artykulik napiszesz? ;)
Chester napisał/a:
problem miałem z jedną śrubą ale dla chcącego nic trudnego :mrgreen:
Czyżby tą od nastawnika? Taką trójkątną?

Chester napisał/a:
poszukałem w internecie o pompach wtryskowych boscha i znalazłem schemat i jak samemu to zrobić :mrgreen:
Możesz dać namiar? Poszukam również sam, ale byłoby szybciej ;)
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 19:39   

thef napisał/a:
Możesz dać namiar? Poszukam również sam, ale byłoby szybciej
mówisz masz :twisted: a co do artukułu to napisze jak bnede w pracy bo w domu nie mam czasu...
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 19:49   

a za ten namiar, to cos się płaci ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Też porosiłbym :razz: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 23:31   

Wielkie dzięki Chester.
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 13:25   

String, płaci się czarodziejskim słowem :mrgreen:
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 17:12   

:hm: Toteż ślicznie bardzo mówiłem w poprzednim poście poproszę - ale mogę także od razu dziekuję, przepraszam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 18:47   

String, dobra dobra postaram sie sklecić jakiś artykuł żeby było ogólno dostepne jak tylko odbiorę R od blacharza, bo nie mam jak zrobić fotki pompy wtryskowej ....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r214si 97r] Kłopot po HGF nie ma wolnych obrotow!!!
donmulanka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Cze 09, 2008 23:41
donmulanka
Brak nowych postów [Rover 200] Zimny silnik, brak wolnych obrotow
mmmm89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Maj 22, 2013 17:22
mmmm89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r214si moc] zwiekszenie mocy
pawel333 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Lut 11, 2015 22:44
Raptile
Brak nowych postów [r200] Zwiększenie mocy za 1zł przez potencjometr
Gregoryyy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Czw Sie 09, 2018 17:58
seraph
Brak nowych postów [R214i] zwiekszenie prześwitu, zgodność amortyzatorów
ROGI Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Paź 09, 2012 14:57
ROGI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink