Po pierwsze to popraw temat: przeczytaj zasady kącika i pisz w temacie o co chodzi, a nie "Pomoccyyy..." - widzą taki temat mało komu chce się zaglądać - zaglądają tylko moderatorzy, żeby wlepić ostrzeżenie.
Po drugie Twoje autko ma w oznaczeniach CDT lub CDTi (prawdopodobnie to drugie), a nie DCI (tak to w Nissanie albo Renault).
A po trzecie i to najpierw zajrzyj na stronę do Technicznego FAQ i do artykułów, potem użyj funkcji "Szukaj" na forum, a znajdziesz bardzo dużo przydatnych informacji, np. tą której szukasz: http://www.roverki.pl/article.php?sid=419 i nie będziesz musiał zadawać jako 1234 forumowicz tego samego pytania.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dzięki bardzo za wprowadzenie!!!! Zrobiłem wszystko według schematu i nici! cały czas pokazuje mi na kompie, że już 25 mil wcześniej zmienić olej.Zostało to zrobione ale nie został zresetowany komputer i przy przekręcaniu kluczyka to widać! Bardzo możliwe, że jest to normalne tylko ja jestem laikiem w tych sprawach i sie nie orientuje!!! Sam nie wiem cio robić ..... Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Inne rozwiązanie to wycieczka z Rawicza do przemo285 lub PH JOWI i podłączenie do Testooka T4 - to nie tylko załatwi sprawę inspekcji, ale również ewentualne inne błędy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 22:50
tommon napisał/a:
Sam nie wiem cio robić .....
- przeczytaj komentarze pod artykułem, prawdopodobnie zwierałeś złe piny gdyż na schemacie w artykule są one w dolnym rzędzie odwrotnie ponumerowane niż jest opisane w RAVE. Od czasu zamieszczenia tam komentarza robiłem już reset i działa. Czasami nie za pierwszym razem, co może być spowodowane, w moim przypadku, przerywanym kontaktem spinacza (zworki).
tommon, Witam. Ja u siebie zrobiłem tak jak w opisie i jest wszystko ok i to za pierwszym razem. Użyłem do tego przewodów od miernika. A mile przełączyłem na kilometry wciskając przycisk dziennych kilometrów i przekręcajac kluczyk w stacyjce w drugie położenie. Możesz sprawdzic tak u siebie. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum