Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 2.0 SD 97 rok] Słabo chodzi jak by się dławił
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200 2.0 SD 97 rok] Słabo chodzi jak by się dławił
Autor Wiadomość
matlacz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 311
Skąd: Krotoszyn



  Wysłany: Pon Kwi 21, 2008 23:18   [r200 2.0 SD 97 rok] Słabo chodzi jak by się dławił

Nie wiem już co zrobić! :beczy:

Byłem chyba u 3 mechaników. Wymieniłem rozrząd, olej wszystkie filtry. I nic.

Dodam że mam roverka 220 SD 1997 rok 86 KM

Mój problem polega na tym że: Gdy ruszam z jedynki strasznie słabo "startuje" jak bym ruszał maluchem, gdy wrzuce 2 to tak jak by się chwile dławił, mogę wdusić gaz do samego końca a on i tak około 5 sekund strasznie się dławi i dopiero zaczyna ruszać (to "dławienie" dzieje się tak około co 3-5 ruszanie), ponadto strasznie słabo przyspiesza. Na 3 już jest nienajgorzej! Lecz mimo wszystko mój roverek ma 86 koni, a zachowuje się jak by miał o połowę mniej! Nie liczę na to że będę nie wiadomo jak szybko jeździł ale wiadomo jak ruszam z krzyżówki chce zdążyć przed nadjeżdżającym samochodem. Do porównania mam też golfa III TDi też ma 86 koni i jak nim jadę to czuje to przyspieszenie, czuje jak delikatnie wciska mnie w siedzenie, a w roverku nic! :sad:
Ponad to jak otworzę maskę odpalę i się wsłucham to silnik raz chodzi szybciej raz wolniej jak by tracił chęć życia!


Nie wiem czy to ma coś z tym związek ale strasznie głośno chodzi aż już kilka razy słyszałem że jak traktor!
I jeszcze jedno chwilowo mam zamiast filtra powietrza filtr tzw. stożek taki najtańszy (kupie po wypłacie obudowę i filtr oryginalny), koledzy mówili że to może od tego ale jak zciągnołem i przejechałem się kawałek bez to nic nie pomogło żadnej różnicy.

Może jest ktoś z takim roverkiem w pobliżu Krotoszyna to bym podjechał zobaczyć jak powinien chodzić prawidłowo taki roverek??


Nie wiem co już robić jak tak dalej pójdzie to sprzedam roverka! Ale nie chce tego robić!

Pomocy :beczy:
Ostatnio zmieniony przez matlacz Pią Kwi 25, 2008 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 21, 2008 23:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 00:04   

matlacz napisał/a:
oledzy mówili że to może od tego ale jak zciągnołem i przejechałem się kawałek bez to nic nie pomogło żadnej różnicy.
jak Ci ściągnę filtr to sie nie pozbierasz.... jakby Ci tak wciągało jakiś śmieć i zniszczyło turbinę jak byś gadał??

A teraz do rzeczy:
1. wybłyskaj sobie błędy co i jak jest TU
2. sprawdź szczelność układu paliwowego może łapać powietrze przy gruszce, układu dolotowego
3. kontaktuj się z PHJOWI w Poznaniu
4. sprawdź kąt wtrysku
 
 
 
matlacz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 311
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 08:46   

Chester napisał/a:

A teraz do rzeczy:
1. wybłyskaj sobie błędy co i jak jest TU


Ok dzisiaj to zrobie!

Chester napisał/a:

2. sprawdź szczelność układu paliwowego może łapać powietrze przy gruszce, układu dolotowego


Czy mógł bym prosić dokładniej jak to zrobic, gdzie szukac? Szczerze mówiąc to nieznam się na silnikach!


Chester napisał/a:
3. kontaktuj się z PHJOWI w Poznaniu

Napewno się skontaktuje ale najpierw sam zrobie co radziłeś!


Chester napisał/a:
4. sprawdź kąt wtrysku


A to to chyba tylko dobry mechanik może zrobic?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 08:47   

matlacz napisał/a:
Chester napisał/a:
4. sprawdź kąt wtrysku



A to to chyba tylko dobry mechanik może zrobic?

może być byle jaki, żeby tylko miał komputer i umiał się nim posłużyć ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
matlacz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 311
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 09:14   

No tak dałem do mechanika który zajmuje się tylko dieslem głównie wymieniał mi rozrząd, ale oprócz tego miał mi wyregulować go, ale odebrałem i zadnej różnicy! AQ poza tym mówił mi że niema programu do roverów więc niewiem chyba dam jeszcze do jednego (o ile ma komputer i "obsługuje" rovery) ale już jestem zrezygnowany! Ile razy można dawać samochód do mechanika!
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 19:00   

sTERYD napisał/a:
może być byle jaki, żeby tylko miał komputer i umiał się nim posłużyć

sTERYD, i tu właśnie jest pies pogrzebany umiał sie posłużyć ;)

matlacz napisał/a:
AQ poza tym mówił mi że niema programu do roverów więc niewiem chyba dam jeszcze do jednego (o ile ma komputer i "obsługuje" rovery


Proponuje pojechać tam gdzie mają KTSa albo najlepiej jedz odrazu do PHJOWI
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 14:26   

Chester napisał/a:
1. wybłyskaj sobie błędy co i jak jest TU

W wersji 86KM to nie zadziała, bo tam jest sterowanie MEMS Diesel...

Najlepsza opcja to wycieczka do PHJOWI, a potem opisanie przyczyny problem na forum.

Zmień ten cały "stożek" na normalny filtr...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 14:31   

Dopisz model silnika w temacie

Oprócz PH JOWI w Twojej okolicy chyba jeszcze przemo285 ma Testbook T4.

A przy okazji, to czy sprawdzałeś szczelność układu paliwowego, bo dla mnie to trochę tak jakbyś miał zatkany filtr paliwa, uszkodzoną pompę albo układ się trochę zapowietrzał...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
matlacz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 311
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Pią Kwi 25, 2008 18:55   

No filtr paliwa mam nowy był wymieniany!

Uszkodzona pompa? W którym miejscu znajduje się pompa paliwa- jestem laikiem w tej sprawie. Zobaczył bym ją jak wygląda może się dopatrze! :)

A w jaki sposób układ może się zapowietrzyć? I jak go odpowietrzyc?
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 30, 2008 15:27   

Pomoże ktoś koledze?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
matlacz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 311
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Sro Kwi 30, 2008 16:52   

piter34,

DZIEKUJE za wstawienie sie!

Ja wciaż czekam na jakas odpowiedz! :smile:
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Czw Maj 01, 2008 16:10   

Dodam tylko że o ile pamięć mnie nie zawodzi to PHJOWI rezyduje w NOWYM MIEŚCIE nad WARTĄ :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 05, 2008 10:02   

matlacz napisał/a:
Uszkodzona pompa? W którym miejscu znajduje się pompa paliwa- jestem laikiem w tej sprawie. Zobaczył bym ją jak wygląda może się dopatrze!

Ja się na dieselach nie znam... :(
To taka sugestia jakbyś jechał do mechanika.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Maj 05, 2008 15:19   

tak 15 km od Jarocina. A sprawdzałeś czujnik stop , odepni go i przemyj wd albo kontaktem
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
matlacz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 311
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Pon Maj 05, 2008 18:53   

hm... a gdzie znajde ten czujnik?



Jeśli moge prosic to napisz mi na pw ile mniej wiecej kosztuje sprawdzenie calego silnika w takim jak moj roverek! Pytam bo musze nastawic sie finansowo i podjechac! (cały silnik mam na myśli ogólnie podpiąć go do komputera i dowiedzieć się czy jest do regulacji i co jest do wymiany)
 
 
bizkid 




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 75
Skąd: śląsk



Wysłany: Pią Maj 09, 2008 23:35   

matlacz napisał/a:

(cały silnik mam na myśli ogólnie podpiąć go do komputera i dowiedzieć się czy jest do regulacji i co jest do wymiany)


Czy ktoś wie gdzie wykonują taką fachową diagnostyke na ŚLĄSKU ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R214i 97r 1.4 8V] Słabo odpala rano, słabo kręci
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 25 Pią Paź 16, 2009 10:27
darek_wp
Brak nowych postów [R200 Vi 97'] Słabo grzeje ;/
Korczus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Sty 06, 2009 15:17
Brt
Brak nowych postów [R200 SDI] SŁABO GRZEJE
kriss87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Pią Kwi 23, 2010 23:38
Yrek
Brak nowych postów [R200] Nagrzewnica słabo grzeje
amarant89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Gru 17, 2012 10:33
redcloud



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink