Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 16V '98] Zerwane koło pasowe ????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 16V '98] Zerwane koło pasowe ????
Autor Wiadomość
Szczepan_214i 




Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 22
Skąd: Leszno



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 17:44   

Wielkie dzięki dla wszystkich a szczególne dla AndrewS'a. Metoda z drewienkiem niezawodna :wink: Klin jest na małym kółku i z dorobieniem myślę, że nie było by większego problemu. Odwiert na fi4, gwint, śruba - klin gotowy. jednak u mnie dodatkowo koło wytarło ten pierścień centrujący. Kolejne pytanie gdzie mogę tanio kupić to kółko i koło pasowe (może być z używki)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 09, 2007 17:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 09, 2007 17:56   

nowe powinno byc np. na www.tomateam.pl
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Szczepan_214i 




Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 22
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 14:52   

AndrewS napisał/a:
u mnie jest tam maly luz, ja dokrecilem wszytko bardzo mocno (serwisowka zaleca 205 Nm)
i jezdze


Możecie mi powiedzieć jak mam silnik zblokować by dokręcić ją na te 205?? (moj sposób to 1bieg i hamulec- ale i tak wszystko pracuje :evil: )
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 18:45   

Szczepan_214i napisał/a:
(moj sposób to 1bieg i hamulec- ale i tak wszystko pracuje )


Bo powinien byc piaty bieg :lol:
A tak BTW, to powinno sie blokowac kolo zamachowe, a tak fachowo, to w kole pasowym masz wpust na klucz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Szczepan_214i 




Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 22
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 20:25   

wpustu nie widziałem, ale jakby to pneumatykiem dokręcić??
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10907
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Maj 12, 2007 22:10   

to wtedy nie masz pewności co do momentu- może być za malo, a może po jakimś czasie zerwie Ci się gwint i prędzej możesz cos uszkodzić, a motyw z hamowaniem na wysokim biegu powinien załatwić sprawę :smile:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Maj 12, 2007 22:35   

sTERYD napisał/a:
a motyw z hamowaniem na wysokim biegu powinien załatwić sprawę


niestety probowalem tak i jest to za slabe trzymanie, nie ma takiej sztywnosci, wszystko sie ugina kasuja sie luzy , nie ma to jak zablokowac bezposrednio kolo zamachowe, nam udalo sie to przy pomocy jekiejs lyzki, ale i tak jest strach ze sie zeba wylamie, musze sobie dorobic cos do blokowania w miejsce rozrusznika
nam udalo sie w ten sposob utrzymac ponad 160 Nm
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
atu_rover 



Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 43
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 14:26   

Miałem tez ten problem i przez to wlasnie zmienilem silnik,bo kolo zębate latając z luzem przestawilo pasek rozrzadu o 1 ząbek i jezdzilem tak rok z lekko postukujacymi zaworami (a myslalem ze to popychacze czyli roverowy standart). Silnik jezdzil ale jest slabowity wiec go zmienilem.Zawory dostaly w dupe lekko. Takie czesci najlepiej kupic na allegro ze starych zgniotych poldorowerow z rozbiórki bo sa tanie,a nie ma sensu dorabiac zadnych klinów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4Si 99']koło pasowe
czy da sie je zblokować dzięki...
dizzi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Sie 19, 2007 09:38
sTERYD
Brak nowych postów [R200 1.4Si 16v 99r] Jak odkręcić koło pasowe?
Kamilkkk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Nie Cze 15, 2008 23:44
sTERYD
Brak nowych postów [R200]1.4l rozrząd koło pasowe docisk Immobilajzer
proszę o pmoc
dizzi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Sie 24, 2007 11:45
sTERYD
Brak nowych postów [R25] Luźne koło pasowe
pino1309 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Sie 09, 2016 20:57
polofix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink