Tu nie chodzi o to żeby węże były twarde jak kamień, tylko szukasz pod maską linki od gazu. dodajesz gazu jedną ręką a drugą ściskasz wąż. jak próbuje rozepchać się, i przy wysokich obrotach praktycznie udaje mu się to w 90% to turbina OK!
Poza tym każdy mechanik by się kapnął że to turbo!
Sprawdź temperaturę silnika - wskazówka jest po rozgrzaniu silnika w tym samym miejscu którym była przed usterką?
Może poszła uszczelka pod głowicą (sprawdź czy nie ma brązowego nagaru na korku od oleju).
Filtr paliwa kiedy był wymieniany?
A tak w ogóle to mogła się rozregulować po prostu pompa paliwa.
Sprawdź lepiej ten kąt wtrysku. A najlepiej to każ wyregulować pompę i kąt wtrysku tylko w takim zakładzie gdzie jest komputer rovera (TESTBOOK).
Byłem w Krakowie, u P. Mid*******cza. Może i zna się na benzyniakach ale gorzej jest ze znajomością diesla
Co prawda zczytał że kąt wyprzedzenia był...zerowy. I ustawił. Czy jakoś tak.
Ale samochod nadal chrobocze, co prawda nie tak jak przed wizytą, ale nie jest to ta 45-ka co wcześniej.
Powiedziałbym ze pomógł mu tak ogólnie w 10-15 %
Więc po powrocie kontynuowałem dalej poszukiwania.
Znam już chyba ze 25-30 mechaników w Gorlicach i okolicach.
Z tego co mi powiedział mój stały mechanik, to ''klepanie'' w silniku będzie ze strony wtrysku.
Byłem u najlepszego "pumpiorza" w okolicy, ma w środę znależć przyczynę. Prawdopodobnie może to być pompa wtrysku.
Dalsze wieści podam do ogólnej wiadomości
PS. Większość raczej odradzałami jazdę, jedynie P. M*******cz powiedział że on by jeździł takim
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum