Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [220 SDI '98] Hamulce grzeją, ABS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [220 SDI '98] Hamulce grzeją, ABS
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Maj 01, 2008 18:23   

Dzenson napisał/a:
dobryziom napisał/a:
nie Ferrodo tylko Ferodo :p


Zgadza się, mój błąd.

dobryziom napisał/a:

raczej te pierwsze bo Performance sa bardzo miękkie i ścierają sie bardzo szybko:)


Ale tu natomiast kolega się myli.

Ferodo:
Premier - współczynnik tarcia - 0,39
Green Stuff - współczynnik tarcia - 0,40
Red Stuff - współczynnik tarcia - 0,42
Performance - współczynnik tarcia - 0,46
DS 3000 - współczynnik tarcia - 0,48

Klocki Performance należą do najtwardszych klocków z serii Ferodo. I te klocki właśnie z tego powodu nie nadają się do jazdy miejskiej, spokojnej ponieważ nigdy przy takich założeniach nie osiągną optymalnych warunków pracy. Pomijam kwestie pozostałych elementów układu hamulcowego.
Klocki dobiera się do osiągów pojazdu i tego czy chcemy te osiągi wykorzystywać. Jeśli zamontujemy klocki nieodpowiadające temu co wyżej napisałem - ocenione zostaną w sposób subiektywny przez kierowce jako słaby produkt. Może wystąpić również piszczenie przy takim rozwiązaniu - klocki sportowe/styl jazdy bardzo miejski.


namieszałeś trochę Red i Green to są klocki EBC :rotfl: DS 3000 oraz 2000 należą do serii Performance racze sie trochę podszkolić :)

Co do dobierania klocków do samochodu i stylu jazdy to sie zgodzę ale dobiera sie to względem nie tylko mocny ale głownie wagi samochodu...

Co do opisu do Performance to chyba mówisz o DS 3000.... ja mam u siebie DS Performance i wiem o czym mowie:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 01, 2008 18:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Maj 02, 2008 09:59   

dobryziom napisał/a:

namieszałeś trochę Red i Green to są klocki EBC :rotfl: DS 3000 oraz 2000 należą do serii Performance racze sie trochę podszkolić :)

Co do dobierania klocków do samochodu i stylu jazdy to sie zgodzę ale dobiera sie to względem nie tylko mocny ale głownie wagi samochodu...

Co do opisu do Performance to chyba mówisz o DS 3000.... ja mam u siebie DS Performance i wiem o czym mowie:)



Tkwij zatem dalej w przeświadczeniu, że wiesz o klockach wszystko :rotfl: Bo nawet nie wiesz jakie masz i do czego służą.
DS to DS a Performance to Performance - to ja radze się choć troszkę zapoznać z ofertą a później się wypowiadać i nie wprowadzać jednocześnie innych w błąd.

Co do red i green - chodziło o pokazanie różnic współczynnika tarcia. Ot co.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 02, 2008 10:20   

Ferodo bierzesz za EBC nie rozróżniasz marek!!!! i sie jeszcze wypierasz a nie wiesz o klockach nic!!! oprócz tego ze są w samochodzie, porażka lepiej już sie nie wpisuj....

zero faktów doświadczeniach i same błędy!!!! porażka :(


ps. lepiej pisz o tym co masz a nie o czyms czego nie masz, nie znasz, nie używasz ani nie testowałeś... bo tym wprowadzasz ludzi w błąddddddd
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Maj 02, 2008 10:24   

dobryziom napisał/a:
Ferodo bierzesz za EBC nie rozróżniasz marek!!!! i sie jeszcze wypierasz a nie wiesz o klockach nic!!! oprócz tego ze są w samochodzie, porażka lepiej już sie nie wpisuj....

zero faktów doświadczeniach i same błędy!!!! porażka :(


Brawo :rotfl: Powodzenia :cool:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 02, 2008 10:27   

tu idealnie będzie pasował tekst Macieja

"nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem"...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Dzenson 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 209
Skąd: Ostrów Wlkp



Wysłany: Pią Maj 02, 2008 10:40   

dobryziom napisał/a:
tu idealnie będzie pasował tekst Macieja

"nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem"...



Czy ja Ciebie obrażałem wcześniej? Ochłoń chłopczyku i nie rób sobie wstydu. To tyle w tym temacie.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3641
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Maj 04, 2008 23:20   

prawidlowo pracujaca pompa, przy puszczeniu hamulca chyba powinna lekko podciagnac tloczek do tylu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 07, 2008 11:34   

Dzenson, dobryziom, pogięło Was?
Gdybym był na forum podczas tej kłótni, to byście obaj dostali ostrzeżenia...

Dzenson napisał/a:
DS to DS a Performance to Performance

Jeśli "performance" to tylko "ds performance". Jeśli "ds" to może być np. "ds 2000" albo "ds performance" itp.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 07, 2008 12:29   

no właśnie szkoda ze cię nie było bo ludzie są oporni na wiedzę :)

wracają do tematu udało sie rozwiązać problem?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 21:14   

SPRAWA ROZWIĄZANA - temat można zamknąć

Pompy n ie kupiłem, bo wszystkie co znalazłem na allegro i sklepach internetowych miały przyłącza po Prawej stronie, a ja posiadam ABS więc potrzebna mi była pompa z przyłączami po Lewej stronie. Wiec rozebrałem ją, kupiłem uszczelniacze itp. (żeby to dobrać to chyba byłem w 5 sklepach), ale co najważniejsze, udało się, Hamulce chodzą dużo, dużo lepiej...
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 21:17   

No to pogratulować :D
Obfociłeś to może dla potomnych ??
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 21:30   

Jak będę miał troszkę więcej czasu to napisze mini poradnik, jak wyczyścić prowadnice, tłoczek, itp. Kurcze nie porobiłem zdjęć tej rozkręconej pompy.
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 21:30   

No to czekamy i powodzenia :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover 214] 96r. Hamulce piszczą i grzeją sie przednie koła
raiden25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Cze 03, 2008 07:44
Gość
Brak nowych postów [R200 1.4Si 97r] Grzeją mi się przednie koła,
shirokaba Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Cze 29, 2010 11:01
zimek-1985
Brak nowych postów [R200]świece grzeją sie nonstop i nie moge zgasic auta klucz
majer Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Mar 05, 2012 20:08
tweety
Brak nowych postów [R 220 '97 2,0 ] Hamulce
cirek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Mar 06, 2010 17:23
maniaq
Brak nowych postów [R 220 '97 2,0 ] hamulce
cirek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Lut 20, 2010 14:16
komarek666_2007



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink