Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witajcie
W moim rekinie zaczelo pojawiac sie w czasie jazdy "Check engine"
Po 2 sek. kontrolka gasnie. Wczasie jej pojawiania nic sie nie dzieje.
Auto nie slabnie i powoduje jakis nieprawidlowych zachowan, ale wkurza mnie ten napis.
Nie chcial bym sie rozkraczyc na trasie do Jicina a zwlaszcza u Rumcajsa
Ktos moze mi podpowiedziec w czym rzecz?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Maj 06, 2008 20:30
"Mariusz z Babic Rovera naprawi, Mariusz z Babic każde autko zbawi"
Skoro nie odczuwasz żadnych zmian, a check świeci się dość długo, to myślę, że to nic poważnego, może kwestia niekontaktowania przy jakimś mało istotnym dla pracy silnika czujniku, no ale chyba komputer tylko zostaje dla pewności.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Maj 07, 2008 22:42
czytając na ang. forach komentarze nt. egr spotkałem opisy zapalania się kontrolki po odpięciu egr właśnie w cdti - mają albo więcej albo gdzie indziej niż w cdt umieszczone jakieś czujniki. Nikt tam jednak nie pisał, że chwilowe zapalanie się "Check engine" jest wystarczającym powodem do ponownego podłączenia egr.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Od kilku dni zapala mi sie komunikat CHECK ENGINE. Czesto przy mocniejszym hamowaniu. Poniewaz na razie zapala sie tylko na chwile, jeden raz lub trzy razy w odstepach ok 2-3 sek. mysle, ze to nic powaznego (oby). Czy wystarczy poruszac kabelkami? A jezeli tak to gdzie? A moze to jednak cos powaznego??
[ Dodano: Sro Lut 11, 2009 20:24 ]
Teraz juz prawie caly czas swieci jak sie zatrzymuje lub hamuje silnikiem. Gasnie jak przyspieszam.
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 13, 2011 14:06, w całości zmieniany 2 razy
Probowalem cos znalesc na forum ale nic konkretnego. A do kompa daleko :-(
A sonda lamda? A moze przeplywomierz? Bo juz w grudniu mi zle dzialal?
Kiedy sie to zapala?
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
Dlatego wole Pb. Mniej elektroniki. Podjedz na T4 i zobaczysz gdzie wywala blad,wtedy sobie sprawdzisz okablowanie w tym rejonie i ewentualnie jakies mocowania.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie znam przypadku, żeby od przepływki palił się CHECK.
A od czego moze sie palic?
Rowan napisał/a:
Zaraz zaraz, a może masz mało oleju po prostu.
Nie umiem sprawdzac oleju w tym silniku. :-( Jak wyjme pierwszy raz bagnet (po okolo 2 godz. po unieruchomienu silnika) to jest na minimum. Jak wloze i wyme ponownie to juz jest na maximum
Jakos dziwnie
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum