Wysłany: Wto Maj 13, 2008 19:57 [R75] Stuki od strony rozrządu
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Dzisiaj spotkała mnie raczej nieprzyjemna sytuacja, podczas jazdy usłyszałem dziwne odgłosy z pod maski, hałas dochodzi z lewej strony silnika. Podczas odpalenia jest ok, ale po kilku sekundach coś zaczyna hałasować, jak mu dodam gazu to halas ustaje. Ale jak tylko go puszczę to zaczyna znowu. Mój mechanik mówi że napinacz na łańcuchu rozrządu pada. Gdzie moge kupic rozrząd i ile to kosztuje? Co wy myślicie na ten temat? Czy ktoś z was wymienił rozrząd w dislu?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 20:17, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 19:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 21:34
songo30 napisał/a:
napinacz na łańcuchu rozrządu pada
- , raczej rolka napinająca pasek wielorowkowy. Upewnij się jeszcze raz dokładnie o nazwę. Wątpię by to był rozrząd, ale wykluczyć z góry nie można.
Jeżeli jednak nie rozrząd to: rolka napinająca + rolka prowadząca + pasek np.: www.tomateam.pl
- , raczej rolka napinająca pasek wielorowkowy. Upewnij się jeszcze raz dokładnie o nazwę. Wątpię by to był rozrząd, ale wykluczyć z góry nie można.
Jeżeli jednak nie rozrząd to: rolka napinająca + rolka prowadząca + pasek np.: www.tomateam.pl
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 09:26
rolando, :
songo30 napisał/a:
hałas dochodzi z lewej strony silnika
a to niekoniecznie oznacza rozrząd i łańcuch. Po lewej stronie silnika jest pasek napędzający sprężarkę i alternator na dwóch rolkach. Rolki i pasek, w przeciwieństwie do łańcucha rozrządu, są do wymiany co jakiś czas. W pierwszym R, który oglądałem, w trakcie oględzin rolka się zablokwała i pasek strzelił.
rolka napinająca pasek klinowy może hałasować i to bardzo, jak się zablokuje to już totalny klops i pasek będzie do wymiany choćby się nawet nie zerwał.
no dobra panowie a skąd taki metaliczny odgłos, jak by zawory chciały się urwać, dokładniej, to stuka gdzieś w okolicy górnej poduchysilnika, zaraz pod łapą przykręconą do głowicy. Dziwne jest to że podczas odpalenia jest cisza a po chwili wali jak z armaty, po dodaniu gazu hałas ustaje.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 20:17
Sprawdź koło pasowe na wale korbowym one się obrywają bardzo często i takie są właśnie objawy między innymi.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum