Pamietam ze przy wlaczonych swiatlach w niektorych maluchac podczas jazdy aku padal, wiec jak tu bylyby jeszcze elektryczne szyby to chyba trzeba byloby wozic akusa z ciezarowki
W moim maluchu którym czasem jędze jest tak, ze włączę ogrzewanie na szybę to mi kierunkowskazy nie chodzą na wolnych obrotach bo juz prądu brak Albo dlugie i dmuchawa na wolnych
Ale ponoć można jakos ulepszyć alternator ze da sobie rady. Ale i tak lubie mojego malca ja i Rowera Dwa nie zawodne auta
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 250 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Maj 17, 2008 22:13
Bylo tak - w pierwszych Knypach, gdzie byla jeszcze pradnica, a nie alternator i w skrajnych przypadkach faktycznie mozna bylo zdlawic silnik wlaczajac swiatla, jak auto turlalo sie na luzie Mimo to elektryczne szyby to gadzet taki sam jak central i mozna to wsadzic do kazdego auta, dlaczego Knyp mialby byc wyjatkiem?
Klima jest bardziej problematyczna, ale skoro da sie w Knypa wsadzic silnik 1.1, to dlaczego klimy nie?
hmmm ja mialem zarówki 60/55 W H4, centralny zamek, radio, dokładany wentylator i aku 45Ah i .... to wszystko przy pradnicy a nie alternatorze wytrzymało 4 lata jazdy, A i kierunkowskazy działały normalnie a nie "jak w maluchu" więc "się da" to zrobić, tylko trzeba to i owo poprawić w instalacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum