hmm moze tak byc jesli silnik by byl mocno rozgrzany, wtedy w ukladzie nie ma cisnienia i plyn zaczyna wrzeć w 100 stopniach
u mnie na zimnym lub cieplym silniku nic takiego sie nie dzieje
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 14:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chcialem was poinformaowac co i jak. Jakis czas temu zalalem do zbiorniczka uszczelniacz, przejechalem juz 20 tys km i wszystko gra. Plynu nie ubywa. W zbiorniczku co prawda jest pelno syfu wyglada jak olej, ale mechanik powiedzial mi ze jezeli poprzedni wlascicel wymienial uszczelke pod glowica juz do konca zycia Roverka olej w zbiorniczku bedzie, nie da sie tego dokladnie wyczyscic. Myslalem ze to HGF ale samochodzik jest w pelni sprawny. Smiga az milo. Takze czasami jezeli stajecie sie posiadaczami Roverka i w zbiorniczku wyrownawczym jest brudno nie zawsze musi oznaczac to wielkie problemy. Pozdro
[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 20:57 ]
niestety wszystkie te objawy byly poczatkiem HGF, w poniedzialek wymiana uszczelki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum