Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 13:29
Witam
Ja bym zaizolowałbym tylko tą zimną rurkę, bo tą cienka ciepłą i tak czynnik wraca i musi się schłodzić więc bezsensu ją izolować .
Takie jest moje zdanie.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Jest taka czarna pinka do izolacji rur np jak kolektorów to wyższych temperatur bo chyba ty kupilesz taka szara a ta jest tylko do 100°C czy jakoś tak. Wiem ze sa rozne, trzeba by bylo kupić taka co jest co namiej do 150°C odporna.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum