Dławi się na obrotach: 1500 - 2000, diagnoza w warsztacie pęknięty blok ?!?!
Autor
Wiadomość
glizda1125 [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 17:32 SOLVED [R25 1.4 99r.] dlawi sie na obrotach: 1500 - 2000
Witam
Mam problem z moim rowerkiem.
Obiawy mam nastepujace:
Gdy silnik pracuje ponizej 2tys obr/min i chce gwaltownie przyspieszyc auto sie dlawi, jak przekroczy 2tys to zaczyna normalnie chodzic, jesli przyspieszam powoli to tego nie ma. Obiaw pojawia sie na obrotach ok 1500 - 2000.
Nie bylo to az tak uciazliwe wiec nie zwracalem na to uwagi. Wymienilem ostatnio przewody, swiece, wszystkie filtry ale nie pomoglo.
Pare dni temu zalozylem instalacje gazowa i sie zaczelo:(
O tyle ile na benzynie nie bylo to uciazliwe to na gazie jest tragedia, silnik troche stracil na mocy i te szarpanie na niskich obrotach stalo sie bardzo odczuwalne( przykladowo jesli chce szybko ruszyc silniek na poczatku rozpedza sie czybko ale jak dojdzie tylko do obrotow 1500-2000 to sie dlawi).
Dodatkowo dodam ze troche ucieka mi plyn z chlodnicy (srednio 300-400ml / 1000km) - robilem analize spalin i ponoc wszystko ok, majonezu pod korkiem tez nie ma
No to dawaj go do warsztatu.....i co mi powiedzieli:
- sonde sprawdzili i jest ok
- na komputerze nie wywala zadnych bledow
- cewek nie sprawdzili bomowili ze ciezko jes sprawdzic alepowiedzieli ze to raczej nie cewki
- powiedzieli ze przyczyna moze byc pekniety blok w silniku i ze tamtedy moze uciekac plyn i to moze byc przyczyna tej usterki
Hmm szczerze mowiac nie znam sie na autach ale to co mi powiedzieli to mnie troche przerazilo. Powiedzieli jeszcze ze ponoc w te silniki tak mialy ze bloki pekaly ale ile jest w tym prawdy to nie wiem.
Czy chlopaki mogą mieć rację?
Czy wogóle w dobrym miejscu szykają usterki?
Czy mam dać se z nimi spokój i szukać innego warsztatu?
Pozdraiwam
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Maj 20, 2008 13:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 17:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 17:33
nie jest to problem pękniętej głowicy , raczej bym obstawiał cewki na śwśiecach, cewki można sprawdzić za pomocą oscyloskopu.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
glizda1125 [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 20, 2008 12:31
Witam
Temat się rozwiązał.
Podstawowym problemem byli mechanicy do których pojechałem .
Zabrałem od nich auto, kupiłem nowe cewki, wymieniłem i jak ręką odjął.
Zarzekali się ze to na pewno to nie wina cewek bo to by były całkiem inne objawy.
Po wymontowaniu cewek i ściągnięciu gumowej szyjki okazało się że cewki są strasznie wypalone i pordzewiałe tak, że nawet małe dziecko by zauważyło, że coś nie tak.
Mam nadzieje że nikt nie trafi w Lublinie na nich.
Jeżeli nie będzie wiadomo gdzie jest ten zakład, to wtedy ktoś tam może trafić przypadkiem i dać się oszukać itp.
Jeżeli zostaną podane namiary, to będzie wiadomo jak "nie trafić"
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum