Witam, ostatnio zauwazylem taki problem w swoim roverku, nie sprawia mi to wiekszych problemow ale jest uciazliwe.. odrazu napisze ze nie ma wycieków płynu chłodniczego wszystko ok jak nalezy a płyn znika.. musze co pare dni dolewac. Rano kiedy odpalam samochód albo po postojuz dłuzszym niz 2-3 godziny KOPCI NA SIWO ALE STRASZNIE TAKA WIELKA SIWA CHMURA ZA AUTEM dopuki sie silni knie rozgrzeje kiedy osiągnie normalna temperature przestaje kopcic i chodzi normalnie... następny problem to to ze po dluzszym postoju kiedy go odpalam to pali na 2 cylindry przez chwile kiedy dodam gazu zaczyna pracować prawidłowo.. dodam ze nie ma zadnych problemow podczas jazdy odpala zawsze wszystko ejst wpozadku ma moc przyspiesza bez problemow.. Odrazu dodam ze nie ma zadnych tłustych plam w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzacego bagnet jest czysty i nie ma majonezu pod korkiem oleju... Czy to jest HGF?? przez to kopcenie mi sie wydaje ze tak.. doradzcie co z tym zrobić? jak to sprawdzić:)[/scroll]
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 10:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 11:14
Najwyraźniej dostaje się płyn na cylindry. Z tego co pamiętam przyczyną (oprócz problemów głowicowych) może być uszczelka kolektora ssącego, tak przynajmniej pisał AndrewS, jeśli sie nie mylę.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Sob Maj 24, 2008 17:37
mysle ze wlasnie u mnie występuje albo zaczyna sie tworzyc HGF nie sprawdzalem czy swiece sa mokre ale podejzewam ze po nocy są... musze wymieniać odrazu całą głowice? nie wystarczy wymienic uszczelki pod glowica na ta nowego typu? ile jeszcze moze moje auto pojezdzic z tymi objawami hgf i co moze sie stac jesli nie wymienie tej uszczelki wmiare szybko? [/code]
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 09:47
poniewaz samochód po postoju odpana na 2 cylindry i kopci na siwo do momentu kiedy sie nagrzeje i przestaje wiec musi sie gdzies na cylindry dostawac plyn chlodniczy. A znikanie plynu podejzewam jeszcze przez peknieta obudowe termostatu poneiwaz byla zaklejona poxylina mogla puscic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
poniewaz samochód po postoju odpana na 2 cylindry i kopci na siwo do momentu kiedy sie nagrzeje i przestaje wiec musi sie gdzies na cylindry dostawac plyn
Przy swoim HGFie tak miałem, dymił kopcił, nie było widać nic niepokojącego w płynie ani w oleju, po rozebraniu silnika okazało się że na dnie już trochę kawy z mlekiem było.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum