Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Problem z turbo i z piskaniem !!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Problem z turbo i z piskaniem !!!
Autor Wiadomość
Wose85 



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Gorzów Wlkp.



  Wysłany: Czw Maj 22, 2008 14:43   [R620] Problem z turbo i z piskaniem !!!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Mam dwa problemy mianowicie: :bezradny:

1. Przy skręcaniu w czasie jazdy w lewo cos piszczy przy oponach (niewiem czy to w tylniej czy w przedniej). Jest to przy kazdym skręcie ZAWSZE !! !

2. Czasami podczas jazdy lub przy zapaleniu samochodu czuje ze brak jest TURBO niema wogóle przyspieszenia ledwo 60 na 3 biegu.

Proszę o pomoc :smile:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 23, 2011 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 22, 2008 14:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mik18 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 49
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Maj 22, 2008 15:31   

Ad1. Sprawdź sobie czy nie obciera ci opona o nadkole.
Ad2. Nie wiem za bardzo o co ci chodzi z tym odpaleniem co ma turbina do tego. Sprawdź szczelność węży podciśnienia które dochodzą do turbiny może tak jest jakaś nieszczelność, i sprawdź jak wygląda filtr powietrza.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Czw Maj 22, 2008 16:16   

Sprawdź błędy komputera (możesz to zrobić samemu).
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 09:40   

Ad1. Piski ogumienia przy skręcaniu (zawsze) może powodować nieprawidłowa zbieżność kół (miałem tak w Escorcie). Tak więc polecałbym sprawdzenie czy coś gdzieś nie trze - a jeśli nie trze.... warto się udać na zbieżność.
Ad2. Też nie zrozumiałem o co Ci dokładnie chodzi :cry: Ale zawsze możesz sprawdzić turbo w ten sposób, że prosisz kogoś żeby przygazował (tak do 2500 - 3000 rpm) i sprawdzić czy twardnieją węże od Intercoolera. jeśli twardnieją, to znaczy że turbina pompuje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 11:56   

1.Piszczy przy oponach zalecam wolniej jeździć po zakrętach powinno przestać.

2. Dokładnie to co mówią koledzy nieszczelności sprawdź cybanty czy sie nie poluzowały...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wose85 



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 16:24   

Byłem w warsztacie co do pierwszego to chyba trą felerne tarcze hamulcowe (zamienniki) które trzeba wyregulować. Dowiem sie we wtorek jestem umówiony na naprawe.

Co do drugiego to musze jechać na komputer...być moze jakiś filtr paliwa albo cos innego
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 17:49   

Wose85 napisał/a:
Co do drugiego to musze jechać na komputer...być moze jakiś filtr paliwa albo cos innego


Po co na komputer?
Zrób tak jak mówiłem - sprawdź turbo. Filtr (skoro go podejrzewasz) wymień. W ostateczności możesz podjechać na komputer - choc nie jestem pewien czy komputer pokaże Ci zanieczyszczenie filtra paliwa :P :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 21:05   

Wose85, Sprawdź wszystkie węże od turbiny a dopiero potem rozmawiajmy o jakim kolwiek komputerze chociaz napewno nie bedzie potrzebny! Jezeli weze beda cale to odepnij przeplywke i sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego a napewno filtr paliwa czy nie jest zapowietrzony oraz gruszke czy "trzyma", a potem korek wlewu paliwa czy daje powietrze do baku...
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:53   

A sprawdziłeś błędy kompa ? Możesz to zrobić sam w domu, a poradnik jak to zrobić znajdziesz na stronie klubowej :D
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Problem z zapalaniem,ubytkiem pł. chłod,turbo
michallo Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Paź 06, 2009 20:32
michallo
Brak nowych postów [R620] Zaolejone Turbo !
Tomasz620 Rover serii 600, Honda Accord 7 Pon Wrz 07, 2009 20:19
Tomasz620
Brak nowych postów [R620] Sprawdzenie turbo
eugeniusz.kam Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 29, 2009 19:43
Markzo
Brak nowych postów [R620] Rurka od turbo
vck1000 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lis 18, 2009 15:05
vck1000
Brak nowych postów [R620] Nie działa turbo.
rolfik Rover serii 600, Honda Accord 11 Wto Wrz 18, 2007 13:09
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink