Wysłany: Wto Cze 03, 2008 15:19 SOLVED [R 220 Sdi '98] Auto słabo przyspiesza. Brak mocy
Dziś w środku dnia, po kolejnym odpaleniu auta, przestało przyspieszać przy 2 tys. Słychać, że turbina pompuje bo syczy, ale na pusto jakbym, auto nie przyspiesza. Nie wiem czy to może mieć jakikolwiek związek, ale słychać jakby w silniku coś stukało, syczało, wydaje mi sie, że to klima bo chodziła dziś cały dzień, zdarzyło sie wam coś takiego?? od czego zacząć sprawdzanie??
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Cze 09, 2008 10:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 15:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Za chwilkę będę to sprawdzał, czekam aż ojciec przyjdzie on tam jeszcze coś sprawdzi, zna się więcej niż ja..
Teraz jeszcze takie pytanko, dlaczego wąż po lewej stronie jest taki wilgotny, śliski
Coraz dokładnie słyszę, że coś sobie tam stuka w silniku. Jedyne co zaobserwowałem, ale to chyba oczywiste, to ze jak włączę klimę to silnik pracuje ciężej, wolniej.
Boję się o tą turbinkę, bo roboty teraz szukam, a nowa (używana) tania nie jest. Autkiem ledwo co da się jeździć, pominę dynamikę, ale przy 2500 obrotach zaczyna dziwnie, niegłośno buczeć.
Sprawdź błędy komputera. Możesz to zrobić sam (instrukcja na stronie klubowej). Napisz coś więcej o tym stukaniu, z której części silnika dobiega ten odgłos ?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 20:37
barti101 napisał/a:
dlaczego wąż po lewej stronie jest taki wilgotny, śliski
generalnie nie powinien mieć "tłuszczu" z tej strony. Rozumiem wewnątrz tego przewodu. Czyżby gdzieś jednak wąż od IC ci puszczał? To mogłoby wytłumaczyć spadek mocy.
Co do turbiny - ja regenerowałem ponad miesiąc temu i zapłaciłem dokładnie 1050 PLN.
Zobacz na turbinę czy jest mokra od oleju.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pocenie się węża nie powinno mieć wpływu .. większość nie oryginalnych węży jest śliska, zwłaszcza latem, gdy jest tak gorąco. Szukaj pęknięć i miejsca opisanego przez Ciebie "syczenia". Sprawdź błędy komputera.
Wąż po lewej stronie twardnieje po dodaniu gazu, zauważyłem na nim pęknięcie.
Turbina mokra, wąż który do niej przychodzi prawdopodobnie puszcza. Teraz tylko go wymienić i obserwować dalej pewnie.
jeszcze takie pytanie czy póki co mogę tak jutro jeździć czy lepiej żeby auto stało
A więc tak, cały czas (10 min) jak sie wpatrywałem w deskę to wystukało tylko 12, czyli start diagnostyki, później zakleiłem taśmą izolacyjną dziurę i autko zaczyna przyspieszać przy 2 tys, ale i świszczeć jak chole**, co jest przyczyną tej izolacji bo powietrze i tak uchodzi. Teraz kupuje tą rurę, ciekawe ile takie coś może kosztować?? Mam nadziej że już dziś wszystko będzie OKI
Wiesz cena nowej rury może cię powalić ! jak tak by sie stało proponuje pójść do najbliższego sklepu z częściami do ciężarówek lub traktorów i kupić rurę z fugamitu (podwójny oplot olejoodporna ) koszt to 50zł za metr lub dać stara do wulkanizacji. Bo jeśli izolacja nie trzyma ci ciśnienia to radze tak nie jezdzic:/
uszczelnisz to miejsce gdzie powietrze ucieka i wszystko wróci do normy Nową/używaną rurę cieżko dostać. Ja bym próbował połatać jakośto co teraz jest, lub wstawić kawałek metalowej rury w środek i ścisnac opaskami.
Widzę, że temat faktycznie troszkę nieciekawy, ale ja miałem o tyle prościej, że ta rura u mnie już była dzielona (poprzedni właściciel widocznie też miał z tym problem). Także szukałem tylko ok 40 cm kawałka, w Rzeszowie kupiłem to w Jelczance, dobrali mi od MANa. Sprzedawca mówił, że właściciele BMW też to często kupują . Zapłaciłem 43zł, co prawda ta nowa jest krótsza o 2cm, ale jakoś to naciągnąłem i skręciłem klemami i wszystko chodzi OK. Dziękuję wszystkim za pomoc, zabieram sie do opcji POMÓGŁ teraz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum