Wysłany: Nie Cze 08, 2008 17:02 [R200 2.0SD 99] Po odpaleniu zaraz gaśnie
Na początek się przywitam jako że to mój pierwszy post na tym forum
Od niedawna jestem szcześliwym posiadaczem R200. Autko jest po wymianie filtrów, płynów, rozrządu i paska klinowego.
Niedawno zauważyłem dziwne zachowanie mojego autka, otóż zaraz po odpaleniu gaśnie. Pali na dotyk i chwilke po tym gaśnie. Raz zdarzyło się tak, że odpalił bez problemu i po przejechaniu 100 m i wrzuceniu na jałowy bieg zgasł. Dziś odpalił mi 2 razy i zgasł, za 3 razem udało się odpalić i pojechać. Dzieje się tak na zimnym silniku. jak pochodzi troszkę to nie ma takiego problemu. Silnik pracuje ładnie. Nie zauważyłem spadku mocy. Nie dławi się, nie krztusi mimo wszystko i tak odpowietrzyłem filtr paliwa.
Co może innego być przyczyną takiego zachowania i jak się tego pozbyć - nie zezłomuje
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 17:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pompowałem i dalej to samo. czy ta gruszka cały czas powinna być twarda?
kupiłem jakiś specyfik do paliwa do czyszczenia wtrysków i zobaczymy może spróbuje jeszcze dmuchnąć w przewody paliwowe.
Czy przy zbiorniku paliwa jest jakiś zawór zwrotny? żebym przypadkiem czegoś nie uszkodził.
Jak to nie przyniesie skutku to co moge jeszcze sam zrobić nim pojade podpiąć się pod testbooka?
w pompie jest jakis zaworek zwrotny. moze po prostu popa za szybko oddaje apliwo do zbiornika i nei trzyma go. ja miuelm kidys podobny problem i tez myslslem wtedy ze to zaworek ale sie okazalo ze swiece nic nie grzaly i ciezko mial zaplaic ale nie gasl.
Nie jest twarda tylko jak po pompujesz a jak zapalisz to będzie już normalna.
Filtr był wymieniany mówisz wiec nie wiem tak jak by powietrze ciągnął. A spróbuj dodać gazu przy odpaleniu i trochę go na obrotach potrzymać i potem napisz co się dzieje
A może pompa za mało ciśnienia daje albo coś Albo oddaje swoje posłuszeństwo albo coś z wtryskami lub katem jest nie tak. Bo w sumie nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Przy tych naszych SD wiele elektroniki nie ma żeby z tym było skopane.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hmm dziwna sprawa, dziś zapalił normalnie a co wczoraj zrobiłem?
Przedmuchałem odpowietrznik na pompie, przedmuchałem gruszkę, przedmuchałem przewód do zbiornika paliwa, dolałem jakiś specyfik do paliwa który niby ma czyścić układ paliwowy i co najzabawniejsze odczepił się jakiś malutki wężyk od tego czujnika co jest pod czujnikiem otwierania maski do hmm takiego grzybka (ściągam RAV więc później powiem jak się nazywa) troszkę taśmy izolacyjnej i sie trzyma (do czasu wymiany gumeczki)
zobaczymy czy dalej będą później problemy czy nie, jak nie to udało się naprawić a jak tak to dalej będę walczył
Ale przez EGR to na pewno nic się nie dzieje możesz to nawet odpiąć i nic się nie stanie. Auto będzie jechało, tylko w sumie trzeba zatkać go bo będzie ciśnienie tobie uciekać. Jest to recyklinator-spalin i jest podłączony to podciśnienia. EGR nie potrzebna rzecz
U mnie już tego cuda nie ma Przynajmniej mi teraz kolektora dolotu nie brudzi syfem. Ale poczytaj trosze na forum o tym to zrozumiesz o co chodzi
Na niemieckim Forum właśnie jakiś gość miał tez problem jak ty ale przy MG ZT CDI i u niego była ta przyczynna jakaś uszczelka na pompie wtryskowej. Wymienił i już mu działa. I fajnie to opisał bo mówił: "Jak zwykle Rover, maja rzecz a wielkie szkody"
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
tak, ale jak masz na zimnym silniku otwartą recyrkulację, to może być problem z rozruchem...
w spalinach przy zimnym silniku jest bardzo duża kondensacja pary
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 06:23
Korzystając z tematu...
Mam taki problem czasami sie zdarza z tym samochodem naszym że nie chce albo zgasnąć tak jest przez chwile ,, jakby sie wahał " czy zgasnąć . Jak było zimno było dobrze... ale w lato było źle... a teraz znowu gorąco nadchodzi
Kolega mówił że to elektrozawór ... jest wogóle coś takiego w Roverze 220SD a jeśli tak to gdzie On jest ?
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum