Forum Klubu ROVERki.pl :: Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]
Autor Wiadomość
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



  Wysłany: Nie Cze 08, 2008 15:49   Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]

http://www.knfilters.com/...px?Prod=33-2762
Właśnie chciałem to kupić ale jeszcze spytam do pewnośći czy bedzie pasował :razz:
[Rover 200 1997 1.4SI 16V]
PS: nawet tani w porównaniu z innymi sklepami :ok:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 08, 2008 15:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Cze 08, 2008 23:08   

jezeli kupujesz dla sportowych wrazen, to powiem Ci ze nic Ci to nie da :P wiec lepiej kupic zwykla wkladke niz pakowac kase w kn
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:08   

a ja jestem zdania że po włożeniu wkładki samochód jeździ dużo lepiej ale nic dziwnego jak oryginalny filtr prawie nie puszcza powietrza:/ Hadess proponuje samemu włożyć wkładkę i przetestować zmienisz zdanie.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:11   

a ja mam taki :) + wyciety kat i wydaje mi sie, że zdecydowanie widać poprawe. Oczywiście subiektywna opinia :) i tak jakby ladniej zasysal (dźwięk) w zakresie 5-7
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:19   

mi sie wydaje ze na serii w ogóle nie zasysał... :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:26   

No i ja i ja, juz zamowliem i sie okaze :mrgreen:
Znow troche pozmienialem dolocik i moze to cos da.
Wydaje mi sie ze tak jak byl to troche sie nagrzewal od kolektora, a teraz lapiemy powietrze z zaslepki halogena wiec powinno byc ok.
Jak zamontuje to dam znac co i jak :razz:
 
 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 13:26   

Ja należe do tych co wieżą że coś da :razz: pisałem wcześniej że max prędkość na seri była 185 z trudem i sie grzał a po wyrzuceniu kata wsadzeniu przelotowego tłumika końcowego i dodaniu dodatkowego dolotu do puszki spokojnie idzie 200. wiec jak dla m,nie te modyfikacje ogromnie dużo mi dały :mrgreen: z wkładką będzie 205 :razz: w czwartek ma przyjść wiec podziele sie wrażeniami :lol:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:15   

vmax Ci nie zwiekszy...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:49   

dobra to sporny temat i nie chce nikomu nic wmawiać, przekonywać itp. pytałem tylko czy bedzie pasował ale nikt mi nie odpowiedział na pytanie :razz: ja sie bede lepiej czuł mając tą małą rzecz pod maską :mrgreen:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:10   

To juz nie lepiej to za 250zl na allegro :mrgreen:



Co do tych Filtrow K&N to nie wiem, ale jak widzę ze piszą ze wytrzymuję ponad 100.000 km do kicha po taniej wijdzie kupic co 40.000km nowy papierowy i sie na tym tanie wyjdzie niż te K&N. Ale może maja lepszy przepływ tego już nie wiem. :bezradny:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:33   

przepływ mają napewno lepszy i to o wiele :razz: co z tym idzie auto ładwiej zasysa powietrze i łatwiej sie kula :mrgreen: może wyda sie to głupie ale w poprzednim aucie wziąłem gumowy przewód z powietrza z normalnym wkładem i zassałem a potem ze stożkiem. różnica mnie przeraziła!!! róznica jest odczuwalna przy oddychanu a co dopiero przy pracy silnika. taki filtr pozwala na dostanie sie do silnika wiekszej ilości powietrza a ca za tym idzie bogatszej mieszaniki. spalanie rzeczywiście spada jeśli jezdzimy ekonomicznie do 3 tyś obrotów jeśli dodamy wiecej gazu spalanie rośnie ale auto ciągnie dłużej na każdym biegu. coś za coś. to są moje osobiste obserwacje :cool:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:34   

dobryziom, mam stozek, wiec juz nie bede testowac wkladki :P ale nawet na stronie kn nie pisza o wzroscie mocy czy momentu
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:56   

u mnie wkładka to najlepsza opcja z powodu braku miejsca... jak by było gdzie upchać i doprowadzić lepiej zimne powietrze był by napewno stożek a tak jest wkładka bo jest dobrze odizolowana od silnika nie bierze brudu oraz spełnia swoje zadanie. To ze nie piszą o wzroście mocy to nie znaczy ze go nie ma... szanujące sie firmy nie podają takich danych bo zaraz ktoś powie ze u niego wzrost był mniejszy i ze REKLAMACJA :rotfl: znamy takie przypadki. U mnie wyrazie wzrosła dynamika oraz zmniejszyła sie temp. w dolocie.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 18:31   

ale kn pisze o wzroscie przy stozkach ;) dlatego sie czepiam :P hehe
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 18:32   

dobryziom, no i taka odpowiedz mi sie podoba. musi to coś dawać a ci co myślą że nie to chyba nie "czują" swojego auta. tak samo jak czuć różnice na ogumieniu z ciśnieniem 2.2 a 1.8 :wink: auto łatwiej sie kula mniej sie męczy i mniej pali a nawet szybciej jedzie :wink: ale niektórzy nawet tego nie czują to jak mogą poczuć ten jeden czy dwa koniki :mrgreen:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 18:42   

hawczyn, subiektywne odczucia, tzw placebo :P i juz Ci sie wydaje ze jestes najszybszy bo masz wkladke :P
ja twierdze tylko tyle, ze lepszy jest stozek bo da wiecej niz wkladka, ktora wg testow nic nie daje. Co do auta zioma, to rzeczywiscie moze nie pasowac, bo turbo rzadzi sie swoimi prawami :) i nie da sie porownac auto turbo z n/a
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 18:52   

HaDeSsS, zgodze sie że stożek daje dużo a wkładka mniej to fakt ale jeśli wezniesz pod uwage fakt że do seryjnej puszki masz pociągnięty dodatkowy dolot zimnego piwietrza? przecież wkładka jest z tego samego materiału co stożek. a wiesz że zle zamontowany stożek może pogorzysć sprawe :/ dlatego wkładka jest bezpieczniejsza dla amatorów i z dodatkowym dolotem powietrza napewno coś da :cool:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 19:05   

HaDeSss byc moze wkladka daje tyle samo co stozek, pod warunkiem ze do puszki jest doprowadzone zimne powietrze. Przy kazdym stozku masz dodana instrukcje jak dociagnac zimne zeby byly efekty, a w przypadku wkladki brak tej instrukcji.
Jesli wlozysz wkladke w oryginalny dolot to moze to nie dac zadnych efektow.
A z drugiej strony, gdyby napisali ze wkladka daje tyle samo co stozek to kto kupowalby stozki?
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 19:33   

hawczyn, doprowadzenie zimnego do wkladki to juz cos lepiej to prawda :) ale jednak stozek ma wieksza powierzchnie chlonna. Dwa stozek montowany powinien byc z dolotem zimnego. Ale z tego co widze chodzi nam o to samo, tylko kazdy innymi slowami pisze ;)

rodi*, wkladka nie moze dac tyle samo co stozek, bo ma mniejsza powierzchnie chlonna, a dwa stozek dodaje tez ciekawy odglos ;) niektrorzy to lubia :D
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
hawczyn 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



Wysłany: Pon Cze 09, 2008 20:12   

Oczywiście stożek daje wiecej a wkładka mniej w tym sie chyba wszyscy zgodzimy tak jak z tym że wkładke łatwij zamontowac i jest bezpiecznijsza :razz:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [SDi/iDT] Jaki IC będzie najlepszy?
Krzysi3k Tuning mechaniczny 41 Nie Wrz 18, 2016 07:41
kadzaf
Brak nowych postów Filtr stozkowy.
Tacowski Tuning mechaniczny 150 Pią Maj 23, 2008 11:29
dobryziom
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Filtr Stozkowy
Kamill1176 Tuning mechaniczny 1 Sro Sie 24, 2016 08:13
bociannielot
Brak nowych postów [R 416] Filtr powietrza K&N
RazorXL Tuning mechaniczny 2 Nie Maj 18, 2014 18:12
RazorXL
Brak nowych postów [620Ti] Filtr K&N
BorysOpole Tuning mechaniczny 3 Pią Sie 06, 2010 12:31
BorysOpole



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink