Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 15:49 Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]
http://www.knfilters.com/...px?Prod=33-2762
Właśnie chciałem to kupić ale jeszcze spytam do pewnośći czy bedzie pasował
[Rover 200 1997 1.4SI 16V]
PS: nawet tani w porównaniu z innymi sklepami
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 08, 2008 15:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a ja jestem zdania że po włożeniu wkładki samochód jeździ dużo lepiej ale nic dziwnego jak oryginalny filtr prawie nie puszcza powietrza:/ Hadess proponuje samemu włożyć wkładkę i przetestować zmienisz zdanie.
a ja mam taki + wyciety kat i wydaje mi sie, że zdecydowanie widać poprawe. Oczywiście subiektywna opinia i tak jakby ladniej zasysal (dźwięk) w zakresie 5-7
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
No i ja i ja, juz zamowliem i sie okaze
Znow troche pozmienialem dolocik i moze to cos da.
Wydaje mi sie ze tak jak byl to troche sie nagrzewal od kolektora, a teraz lapiemy powietrze z zaslepki halogena wiec powinno byc ok.
Jak zamontuje to dam znac co i jak
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 13:26
Ja należe do tych co wieżą że coś da pisałem wcześniej że max prędkość na seri była 185 z trudem i sie grzał a po wyrzuceniu kata wsadzeniu przelotowego tłumika końcowego i dodaniu dodatkowego dolotu do puszki spokojnie idzie 200. wiec jak dla m,nie te modyfikacje ogromnie dużo mi dały z wkładką będzie 205 w czwartek ma przyjść wiec podziele sie wrażeniami
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:49
dobra to sporny temat i nie chce nikomu nic wmawiać, przekonywać itp. pytałem tylko czy bedzie pasował ale nikt mi nie odpowiedział na pytanie ja sie bede lepiej czuł mając tą małą rzecz pod maską
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
Co do tych Filtrow K&N to nie wiem, ale jak widzę ze piszą ze wytrzymuję ponad 100.000 km do kicha po taniej wijdzie kupic co 40.000km nowy papierowy i sie na tym tanie wyjdzie niż te K&N. Ale może maja lepszy przepływ tego już nie wiem.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:33
przepływ mają napewno lepszy i to o wiele co z tym idzie auto ładwiej zasysa powietrze i łatwiej sie kula może wyda sie to głupie ale w poprzednim aucie wziąłem gumowy przewód z powietrza z normalnym wkładem i zassałem a potem ze stożkiem. różnica mnie przeraziła!!! róznica jest odczuwalna przy oddychanu a co dopiero przy pracy silnika. taki filtr pozwala na dostanie sie do silnika wiekszej ilości powietrza a ca za tym idzie bogatszej mieszaniki. spalanie rzeczywiście spada jeśli jezdzimy ekonomicznie do 3 tyś obrotów jeśli dodamy wiecej gazu spalanie rośnie ale auto ciągnie dłużej na każdym biegu. coś za coś. to są moje osobiste obserwacje
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
u mnie wkładka to najlepsza opcja z powodu braku miejsca... jak by było gdzie upchać i doprowadzić lepiej zimne powietrze był by napewno stożek a tak jest wkładka bo jest dobrze odizolowana od silnika nie bierze brudu oraz spełnia swoje zadanie. To ze nie piszą o wzroście mocy to nie znaczy ze go nie ma... szanujące sie firmy nie podają takich danych bo zaraz ktoś powie ze u niego wzrost był mniejszy i ze REKLAMACJA znamy takie przypadki. U mnie wyrazie wzrosła dynamika oraz zmniejszyła sie temp. w dolocie.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 18:32
dobryziom, no i taka odpowiedz mi sie podoba. musi to coś dawać a ci co myślą że nie to chyba nie "czują" swojego auta. tak samo jak czuć różnice na ogumieniu z ciśnieniem 2.2 a 1.8 auto łatwiej sie kula mniej sie męczy i mniej pali a nawet szybciej jedzie ale niektórzy nawet tego nie czują to jak mogą poczuć ten jeden czy dwa koniki
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
hawczyn, subiektywne odczucia, tzw placebo i juz Ci sie wydaje ze jestes najszybszy bo masz wkladke
ja twierdze tylko tyle, ze lepszy jest stozek bo da wiecej niz wkladka, ktora wg testow nic nie daje. Co do auta zioma, to rzeczywiscie moze nie pasowac, bo turbo rzadzi sie swoimi prawami i nie da sie porownac auto turbo z n/a
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 165 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 18:52
HaDeSsS, zgodze sie że stożek daje dużo a wkładka mniej to fakt ale jeśli wezniesz pod uwage fakt że do seryjnej puszki masz pociągnięty dodatkowy dolot zimnego piwietrza? przecież wkładka jest z tego samego materiału co stożek. a wiesz że zle zamontowany stożek może pogorzysć sprawe dlatego wkładka jest bezpieczniejsza dla amatorów i z dodatkowym dolotem powietrza napewno coś da
_________________ Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
HaDeSss byc moze wkladka daje tyle samo co stozek, pod warunkiem ze do puszki jest doprowadzone zimne powietrze. Przy kazdym stozku masz dodana instrukcje jak dociagnac zimne zeby byly efekty, a w przypadku wkladki brak tej instrukcji.
Jesli wlozysz wkladke w oryginalny dolot to moze to nie dac zadnych efektow.
A z drugiej strony, gdyby napisali ze wkladka daje tyle samo co stozek to kto kupowalby stozki?
hawczyn, doprowadzenie zimnego do wkladki to juz cos lepiej to prawda ale jednak stozek ma wieksza powierzchnie chlonna. Dwa stozek montowany powinien byc z dolotem zimnego. Ale z tego co widze chodzi nam o to samo, tylko kazdy innymi slowami pisze
rodi*, wkladka nie moze dac tyle samo co stozek, bo ma mniejsza powierzchnie chlonna, a dwa stozek dodaje tez ciekawy odglos niektrorzy to lubia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum