Forum Klubu ROVERki.pl :: Panowie z Fi*ta. Przeczytajcie co myślą złomiarze o Roverach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Panowie z Fi*ta. Przeczytajcie co myślą złomiarze o Roverach
Autor Wiadomość
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:25   

dobryziom napisał/a:
Gredka nie ma jest za to Blitz. Gredek nie dość ze kiepsko sapie to konstrukcja i wykonanie pozostawia dużo do życzenia... poszedł do żyda:p

ps. jeśli latasz na seryjnej sprężarce to doładowania nie musisz zmniejszać żeby był FUN :)


Nie do końca jest seryjna :wink: a i niebawem wjeżdża większa... Blitz ma jeden słaby punkt nie ogarnia doładowań zbliżonych lub przekraczających 1.5bara.. ale nie róbmy Offtopica w Offtopicu :shock:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 11:43   

tu bym dyskutował bo Gredek uszczelniacz tłoczka ma gumowy... do tego średnio spasowany i po krótkim czasie zaczyna poszczać... co do ciśnienia powyżej 1,5 bara nie sprawdzałem jak sie zachowuje Blitz ale patrząc na jakoś wykonania jego a Gredka stawiał bym na tego pierwszego.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 14:01   

Greddy RS spokojnie wytrzymuje ciśnienie 1.7bara, Blitz nie wytrzymał. HKS SSQV tak jak i Bayiley wytrzymują też duże ciśnienia... :rotfl:
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 14:37   

Mateyko Greddy RS spokojnie wytrzymuje ciśnienie 1.7bara, Blitz nie wytrzymał. HKS SSQV tak jak i Bayiley wytrzymują też duże ciśnienia...

oj chłopaku widzę ze jeszcze mało wiesz... parę opinii o Greddy RS od użytkowników.

Mam właśnie coś takiego teraz u siebie, na 1,4 bara z GT2871R. Jak masz BOVa 2M to czym prędzej go wymień, bo będzie srał bokiem przy takim doładowaniu na bank, daję głowę. Zostawiasz przepływkę także turbiny nie zajedziesz, ale auto będzie dużo gorzej wchodzić na boost. BOV do takich ciśnień tylko HKS SSQV, Greddy też jest do dupy.

gre Bo się otwiera na booscie, psuje i trzeba go non stop smarować, żeby działał poprawnie. To nie tylko moja opinia, wszyscy użytkownicy Greddy BOV Type RS, których znam, żałują wyboru. Nie wiem jak z nową serią Type R, ale mogę przypuszczać, że podobnie, bo konstrukcja i zamysł technologiczny jest bardzo zbliżony. Poza tym gre możesz nawet nie wiedzieć, że puszcza skoro masz MAPa

Greddy to syf.

Skunio, sory ale gadasz glupoty. U tomsona ze 3 bovy spokojnie sie posypaly.
W tomaracing, tez kilka.
Bylem przy tym, stad wiem.
U mnie tez sie zacinal.
Nawet na Option Vid, zmieniaja w trakcje zawodow u Kumakubo, mieli zapasowy!!! To chyba o czym swiadczy.
Zdecydowanie sa lepsze wybory.

Bov greddy to syf. Znudzilo mi sie juz rozbieranie tego badziewa, odwijanie membrany i smarowanie zeby chodziaz tydzien pojezdzil. Rekordowo marny egzemplarz zacial sie po pierwszym doladowaniu na 1.2 i zostal juz otwarty. Jak na nowego bova to dlugo nie pojezdzil.

Mateyko Greddy RS spokojnie wytrzymuje ciśnienie 1.7bara, Blitz nie wytrzymał. HKS SSQV tak jak i Bayiley wytrzymują też duże ciśnienia...


PS nie wiem czy używałeś kiedyś Greddy albo Blitz ale jeśli tak to nie grzesz więcej :) wystarczy rozebrać dwa i obejrzeć budowę i jakoś wykonania i wszystko staje sie jasne...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:06   

Znam wypowiedzi i opinie z SR tak samo jak wiem ze później te osoby nie narzekały na te Bovy (notabene Skunio miał wcześniej Coupete...) Mam Greddiego RS, mam tez HKS'a i na Blitzie też jeżdziłem ogólnie to Blow-offy to takie moje małe zboczenie bo przez moje ręce już przewinęły się chyba wszystkie modele - co do opini to wiele osób opiera się na podróbkach twierdząc że są tak samo zbudowane i takiej samej jakości. Type R jak i Type S to bovy starsze niż RS. Znam więcej opinii pozytywnych o Greddym mimo wszystko niż o Blitz'ie - rozbierałem obydwa i mi RS odpowiada bo wytrzymuje duże ciśnienia czego Blitz, Proper i 2M nie robiły... Greddiego trzeba mocno nasmarować żeby płynnie pracował i ot cała filozofia.

Ja jestem zadowolony chociaż pewnie jak mi się dźwięk znudzi to zmienię na coś innego ;) Turbonetics i jego Raptory chodzą za mną...

Aczkolwiek pogadać możemy o doświadczeniach związanych z Bov'ami na PW bo nie o tym temat jest...
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:27   

BOV którego wiecznie trzeba smarować i pilnować czy sie nie zacina, plus jego konstrukcja składająca sie z nietrwałych plastikowych i gumowych części średnio spasowanych które sie szybko zużywają nie jest chyba dobrym rozwiązaniem... tym bardziej że w czasie jazdy BOV non stop pracuje. Mówisz ze trzyma wysokie ciśnienie z tego co widać to nawet małego nie potrafi utrzymać z powodu nieszczelności. Ale widać ze jesteś wyjątkiem GRATULUJE :) Co do wypowiedzi to nie są z SR tylko chłopaków z Turbokillers...


ps ja nie słyszałem w życiu złej opinii od Blitzie a raczej na odwrót :) może ty jakieś przedstawisz bo narazie mówisz tylko ze slaby bez żadnych faktów... bo pod względem wykonania i zastosowanych materiałów w Blitzie-Greddy to porównanie ferrari do fiata..
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:40   

Tym bardziej się cieszę że miałem szczęście i trafiłem na dobry egzeplarz, chociaż myśle że wyjątkiem nie jestem bo wiele Męskich projektów zarówno na soft doładowaniach jak i na zbliżonych do 2 barów wykonanych zostało na Bov'ach Greddy RS ze skutkiem zadowalającym - zarówno w Polsce jaki poza granicami naszego kraju. Mi dźwięk Blitza DualDrive się bardzo podoba ale sam producent zaleca go do doładowań zdecydowanie niższych niż 1.5bara.
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:08   

To sie zgadza podstawowa seria Blitz dedykowana jest do doładowania 1,2 bara... lecz Blizt ma tez serie pod większe ciśnienie. Za to u Greddiego nie udało mi sie nigdzie znaleźć specyfikacji odnośnie ciśnienia wiec jak puszcza nawet przy 0,5 to nie ma sie do czego przyczepić bo nic nie gwarantują... :/

PS z ciekawostek znalazłem że Greddy sprzedaje KIT tłoczek plus uszczelka :) o tyle dobrze ze nie trzeba co chwile kupować nowego :rotfl:

PS2 mi tez sie dźwięk bardzo podoba ale nie to było priorytetem :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 17:23   

dobryziom napisał/a:
PS2 mi tez sie dźwięk bardzo podoba ale nie to było priorytetem :)
Wiadomo - ma trzymać ciśnienie, nie otwierać się na wolnych, upuszczać szybko i nie zacinać się :)
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 09, 2008 19:08   

Mateyko napisał/a:
dobryziom napisał/a:
PS2 mi tez sie dźwięk bardzo podoba ale nie to było priorytetem :)
Wiadomo - ma trzymać ciśnienie, nie otwierać się na wolnych, upuszczać szybko i nie zacinać się :)



dokładnie i nijak nie pasuje mi tu Greddy :rotfl:

Wracając do Tematu Fiata Coupe mi sie podoba lecz wersja 16v pozostawia pewien niedosyt który 20v zręcznie nadrabia:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 09, 2008 23:01   

dobryziom napisał/a:

Wracając do Tematu Fiata Coupe mi sie podoba lecz wersja 16v pozostawia pewien niedosyt który 20v zręcznie nadrabia:)

Ja akurat uwielbiam 4 cylindrowe silniki, pół litra na cylinder, duży Garrett do tego i wspaniały dźwięk brutalnego silnika :twisted: 20VT jest za bardzo kulturalne - przynajmniej seryjnie. Poza tym silniki Lancii są dość mocno ogarnięte przez wielu ludzi nawet w Polsce :)
Brakuje nam tylko Targi :wink:
 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:03   

Mateyko napisał/a:
Nowy i-VTEC to silnik Serii K Hondy...

Coś Ci się pomieszało, bo w ROVERkach i-VTEC nie montowano, a silniki serii K montowane w ROVERkach są produkcji Powertrain Ltd.

Mateyko napisał/a:
Pozdrawiam wszystkich którzy rozumieją motoryzację :smile:

Również pozdrawiam i zgadzam się z Twoją opinią (oprócz fragmentu o serii K ;-))
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Mateyko
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:29   

piter34 napisał/a:
Coś Ci się pomieszało, bo w ROVERkach i-VTEC nie montowano, a silniki serii K montowane w ROVERkach są produkcji Powertrain Ltd.

Również pozdrawiam i zgadza się z Twoją opinię (oprócz fragmentu o serii K ;-))


Silniki i-VTEC w Hondach to silniki Serii K Hondy, tak jak wspomniałem wcześniej myślałem że silniki Rovera serii K to motory zbudowane na podstawie Serii K Hondy. Mój błąd przyznaje się :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Śpiewa o roverach ?!? :)
krysrov Offtopic 1 Pon Lut 01, 2010 11:11
maciekmpl
Brak nowych postów o roverach oczami emigrantow,
czyli kupa smiechu ;)
kpt Offtopic 31 Pon Kwi 21, 2008 09:47
maciej
Brak nowych postów Niedługo będą nawet demotywatory o ROVERach ;))
Ley Offtopic 2 Pią Wrz 10, 2010 14:55
kzrr
Brak nowych postów witam Panowie
volvo 1.9 ON 115km kontra alfa 156 2,4 jtd lub lancia lybra 2,4
Fargo80 Offtopic 6 Sob Lut 13, 2010 22:52
SeevS
Brak nowych postów Panowie nadeszły lepsze czasy
niesmrodliwe skarpety
hubosza87 Offtopic 8 Pią Kwi 17, 2009 22:16
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink