Wysłany: Wto Cze 10, 2008 17:03 [R400] Sprawy związane z HGF
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
mam pytanie czy jest mozliwe zeby przy uszczelce pod głowica kiedy ona szczeli olej z silnika poszedł do układu chłodzenia jesli tak to moze ktos wie ile kosztuje wymiana uszczelki i czy sruby mocujace glowice tez musza byc wymienione
_________________ ANDRZEJ
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 16, 2011 21:45, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 17:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Proszę popraw temat zgodnie z zasadami
2. Proszę używaj "." i "," - łatwiej się czyta.
3. Tak jest możliwe, aby olej przedostał się do układu chłodzenia, wówczas robi się "majonez/budyń" w zbiorniczku wyrównawczym.
4. Poczytaj o HGF i kosztach naprawy .. Jest milion wątków o tym. Jest także artykuł na stronie klubowej, jak sprawdzić śruby.
, wszystko o HGF jest w technicznym FAQ. Sam korzystalem kiedy mi sie to przytrafilo (HGF). Wowczas jest kawa z mlekiem (majonez) w zbiorniczku z plynem chlodzacym. Wystarczy wziasc kawalek np. metalowego preta lekko zanurzyc i sprawdzic konsystencje oczywiscie kiedy auto jakis czas nie jezdzilo (temp. tego czegos w zbiorniczku moze spowodowac oparzenia kiedy odkrecisz nakretke zbiorniczka gdy jest plyn goracy i w zbiorniczku panuje wyzsze cisnienie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum