Wysłany: Wto Cze 10, 2008 18:05 [R216 Si 97r] Mniejsza moc na 1 i 3 biegu
Witam.
Niedawno miałem kilka usterek, sprzęgło, potem HGF. Wymieniałem rozrząd, filtry i płyny gdyż auto kupiłem w marcu czyli niedawno.
Otóż po ostatniej naprawie (HGF) auto ma mniejszą moc na 1 i na 3 biegu. Pracuje równo na biegu jałowym, nie gaśnie, nie "kopci" itd. Tylko czuję, że nie ma tego "kopnięcia" co przed oddaniem do mechanika. Może ktoś mi doradzi co to może być ? Czytałem, że po wymianie rozrządu może to być kwestia nastawy kąta wtrysku...
Ktoś może polecić kogoś we Wrocławiu z diagnostyką komputerową od roverów? Przy okazji bym coś zrobił z drugim pilotem, który nie działa.
Pozdrawiam
_________________ Nocny Marek
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 18:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdzxam przed kazda jazda oraz po jezdzie. Sam mechanik rowniez mnie na to uczulal i owo "przegonienie" oznaczalo wlasnie kontrole stanu poziomu tegoz plynu i ogolnie ukl. chlodniczego w tym wskaznika temp. w pojezdzie.
Poki co wszystko jest dobrze, poziom plynu (akurat teraz wlal tylko wode po HGF i czyszczeniu ukl. chlodniczego) nieznienny, zbiorniczek czysty jak łza.
[ Dodano: Wto Paź 14, 2008 23:01 ]
Cytat:
Źle ustawiony rozrząd...?
byl zle ustawiony, wczesniej o tym czytalem, mechanikowi mowilem, ze cos jest nie tak, ale on swiecie przekonany o swojej racji mowil ze ma moc (jak docisnal do 6tys obrotow).
Bylem u Gawina i z kolega Piotrem mi zlozyli poprawnie. Bylo przesuniecie o 3 zeby. Poza tym walki pomylili od kol. ssacego i wydechowego poprzednicy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum