Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Ten silnik do 2003 i tak byl dosyc pechowy dla BMW (czyt.pekajace dzwigienki zaworowe),wiec nie na miejscu byloby podnoszenie w nim mocy momentu czy czegokolwiek.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 22:33, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 11, 2008 21:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Cze 11, 2008 23:39
Zukowaty napisał/a:
pekajace dzwigienki zaworowe
- chyba jeszcze tego na tym Forum nie przerabiano. A podniesienie momentu, mocy czy czegokolwiek w jakiś konkretny sposób na rzeczone dźwigienki wpływa?
Dzwigienki pekaly w dieslach do 2003 co bylo glowna wada silnikow BMW.Przy awarii poprostu kupuje sie nowe wyprodukowane po 2003 i silniczek perelka o ile nie narobi sie masakra pod glowica (dzwigienka peknie i zablokuje zawor w pozycji otwartej bo tak tez juz widzialem)
Pierwszy lepszy przyklad znaleziony w sieci
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Pią Cze 13, 2008 03:11, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 07:31
a widzisz... ja słyszałem zupęłnie co innego te silniki bez wiekszych problemów osiągają po 500tyś km ja mam podciągniętą moc i nic sie z tego powodu nie dzieje
Nie mowie ze nie bedzie jezdzil bo 2 litrowy klekot jak by nie przejechal 500 tys to by byl wstyd,pewnie moim V6 zrobie tyle na dobrym oleju skoro poldkiem przejechalem bez remontu 300tys i chodzil jeszcze.Mowie tylko ze maja jakas tam wade i tak czytajac to to co widzialem kiedys w 75 to nie byl przypadek bo wpisalem tylko w google haslo i mi wywalilo tego linka co wkleilem.Podejrzewam ze jak by poszukac na jakis angielskich forach to by tego wiecej znalazl.Wazne ze jezdzi i sie nie psuje(za bardzo przynajmniej ) Tak tylko poruszylem temat podnoszenia mocy z mysla o tej wadzie.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 12:49
No właśnie!!! Takie przypadki są chyba sporadyczne. Bo znam gościa, który ma 320D z takim silnikiem jak u mnie od nowości i ma przejechane 290 tyś i jakoś nic nie padło oprócz czujnika wałka i przepływomierza.
LINK Prosze bardzo.Co prawda nie dokladnie to ale tez silniki BMW tylko Pb.Ogolnie BMW jest skonstruowane tak ze w razie uszkodzenia rozrzadu pekaja te dzwigienki i nic sie nie powinno stac.Moze pozniej to w Roverze zmodernizowali ale wiem ze w BMW nadal w niektorych silnikach to jest wada.W Dytrychu tez to potwierdzaja bo kiedys prowadzili R jak jeszcze istnial i mieli kilka przypadkow ale moze rzeczywiscie nie jest to na tyle powszechne zeby bylo glosno.W kazdym razie co jakis czas sie pojawia info i tyle.Jak sa te dzwigienki po ang. to moze cos by wyszperal na tych ang. forach?
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum