witam,
wczoraj kupiłem roverka i wracając z Poznania do Warszawy samochód w pewnym momencie stracił moc zajechałem na stację paliw i zobaczyłem, że mam pękniętą rurkę gumową (zdjęcie num1). Dodam, że jest to mój pierwszy silnik diesla i nie mam za bardzo o nim pojęcia:( Czy to jest przewód intercoolera dolny czy górny? Jest gdzieś możliwość dostania go jeżeli to on taniej niż http://www.tomateam.pl/sk...l=paliwowy&c=21 ? Czy pęknięcie podczas jazdy tej gumy mogło spowodować wyciek oleju(nieznaczny)? Przy nieuruchomionym silniku świeci mi się teraz lampeczka oleju(fot2 i 3), a po starcie już jej nie ma. Na bagnecie wygląda to mniej więcej tak(fot 4 i 5). Dodam, że wsadzenie bagnetu z powrotem na miejsce jest ciężkie i muszę to robić 2 rękoma czy to normalne? Jestem z Otwocka pod Warszawą i prosiłbym jeszcze o jakieś namiary na dobry zakład (potrzebuję zrobić zaprawki, polerkę, centralny z autoalarmem plus jakieś niuanse typu podświetlenie przycisków etc.)
z góry wielkie dzięki za każdą pomoc i nie wyżywajcie się na mnie gdyż i tak jestem smutny ową zaistniałą sytuacją
Ostatnio zmieniony przez Skiba Sro Cze 18, 2008 13:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 18, 2008 11:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
DrMambo, pękł Ci górny wąż intercoolera możesz go znależć w Hondzie jako zamiennik za około 120zł...
Kontrolka oleju zawsze świeci sie po przekręceniu na zapłon i po odpaleniu gaśnie gdyż pompa olejowa pompuje ciśnienie, gdyby była nie sprawna to kontrolka by się świeciła. Stan oleju masz poniżej minimum więc go dolej... Bagnet i jego wsadzanie to normalne
DrMambo, pękł Ci górny wąż intercoolera możesz go znależć w Hondzie jako zamiennik za około 120zł...
Do R200 NIE PASUJE
Podjedź w Wawie do użytkownika mariusz148
lub:
English Cars Centre
Opis: Autoryzowany serwis MG Rover z wieloletnim doświadczeniem
Adres: ul. Warszawska 310, 05-082 Stare Babice k. Warszawy
Telefon, faks: tel. (22) 722-91-25, 722-95-39, 722-91-25
więcej info na stronie klubowej w dziale Części i Warsztaty.
tak jak mówią koledzy olej koniecznie dolej a najlepiej wymień na nowy wraz z filtrem... co do węża jazda na pękniętym wężu nie jest wskazana bo ma zły wpływ na wirnik sprężarki nie mówiąc już o braku mocy... polecam zakup nowego bądź tez podjechanie do wulkanizacji, gdzie naprawia ci go za parę groszy.
wszędzie gdzie dzwonie trzeba czekać 2-3 tygodnie .. teorytycznie zakupiłem na tomateam ale pod gg i kom nikt nie odbiera i nie wiem kiedy bym mógł to odebrać chyba rzeczywiście podjadę do jakiegoś wulkanizatora co by chociaż te parę dni bezpieczniej pojeździć ..
w miejscu w którym ci zawulkanizuje będzie trzymać lepiej niż oryginalna... tylko i tak lepiej wymienić z czasem na nówkę bo jak w jednym miejscu puściło to znaczy ze niedługo może zacząć w następnym...
do wymieny oleju klucz 15, do wymiany paska wieloklinowego też. Najlepiej go wozić w aucie (polecam płasko oczkowy
link do manuala (RAVE) jest w Technicznym FAQ na stronie klubowej pytanie nr 5
Ja bym nie wydawał kasy na nowego węza Wymienił bym to miejsce na rurę aluminium i dwie opaski i znów wszystko gra.
Albo jak zamówiłeś już nowa rurę to bym w czasie oczekiwania użył takie coś
Obrazek
w piątek odbieram już więc wiele się nie najeżdżę bez .. swoją drogą kupiłem podobną tasiemkę już w 1 sklepie z częściami
[ Dodano: Sro Cze 18, 2008 17:54 ]
Brt napisał/a:
do wymieny oleju klucz 15, do wymiany paska wieloklinowego też. Najlepiej go wozić w aucie (polecam płasko oczkowy
link do manuala (RAVE) jest w Technicznym FAQ na stronie klubowej pytanie nr 5
dzięki na pewno kupię .. mam roverka od wczoraj ale na 100% znajdzie się miejsce w skrzyneczce w bagażniku dla niego co do epc już ciągnę ze stronki bo muł jak to muł .. 4 os udostępniają i ciągnie tydzień ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum