Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
mam mały problem z nią, jest upaćkana w oleju, ma pozrywane zaczepy a ostatnim razem zaczęła się kopcić (nie wiem czy parowała woda, jak dla mnie paliła się punktowo). przy próbie dojścia do źródła dymu (był ukryty po przewodem klimatyzacji) osłona się przerwała na pół (bardziej interesował mnie pożar, niż co zrobię z osłoną podczas akcji). Dało się zauważyć ten piękny azbest, który rozprysnął się po okolicy...
to teraz mam osłonę w 2 kawałkach, z czego górna wisi i powiewa....
1) próbował ktoś np łatać osłonę jakimś klejem i np tkaniną z azbestu... czy dać sobie spokój od razu i kupować używkę (jak jest z dostępnością? czy porównywalna jest z dostępnością beżowych klameczek wewnętrznych do drzwi?). Ogólnie parę zdjęć silników widziałem bez tej osłony... czy to brak klimy? a może nie odpowiedzialność?
2) ona jest mocowana w 2 miejscach ? (u góry i po środku) czy trzeba się gimnastykować, aby ją wyciągnąć?
_________________ Pozdrawiam
Mario
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 19:28, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 22, 2008 10:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 48 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Cze 22, 2008 11:01
thef napisał/a:
Mario, w nawiasach w[pisujemy dokładnie model roverka, popraw i pamiętaj o tym.
ktoś dziś lewa nogą wstał?
cytując FAQ:
"Jeśli temat nie dotyczy konkretnego auta lecz kilku modeli, lub typu silnika, to można wpisać np.:
[R200/400]"
ok, teraz sobie uświadomiłem że rzeczywiście mogłem doprecyzować rodzaj silnika... ale w temacie skrzyni biegów? przecież wyciek jest przekrojowy, niezależnie od modelu
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Cze 22, 2008 12:26
Mario82 napisał/a:
thef napisał/a:
Mario, w nawiasach wpisujemy dokładnie model roverka, popraw i pamiętaj o tym.
ktoś dziś lewa nogą wstał?
cytując FAQ:
"Jeśli temat nie dotyczy konkretnego auta lecz kilku modeli, lub typu silnika, to można wpisać np.:
[R200/400]"
ok, teraz sobie uświadomiłem że rzeczywiście mogłem doprecyzować rodzaj silnika... ale w temacie skrzyni biegów? przecież wyciek jest przekrojowy, niezależnie od modelu
Chyba nie wymaga to zbyt dużego nakładu pracy? Skrzynie mogą być różne a i 400ki są starsze i nowsze. Rozumiem, że problem może się wydawać ogólny, ale czasem przyczyny/rozwiązania są szczegółowe dla danej skrzyni/silnika.
to nie był pożar, tylko parował olej...
jakbyś nie ruszał, to by po paru minutach wyparował i byś nie miał problemu
ja sobie dorobiłem ekran ze starego ekranu tłumika z astry, tylko go przykręciłem pod tą listwę co tam była (reszty nie miałem ) i jest większy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 48 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 06:54
sTERYD napisał/a:
to nie był pożar, tylko parował olej...
jakbyś nie ruszał, to by po paru minutach wyparował i byś nie miał problemu
teraz wiem że akcja była nie adekwatna do zagrożenia... ale z drugiej strony olej jak się dobrze rozgrzeje, to się dobrze pali.... do tego te parę autobusów i ciężarówek, które spłonęły ostatnio...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum