Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] KV6 silnik się ,,krztusi''
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] KV6 silnik się ,,krztusi''
Autor Wiadomość
own 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 16:21   [MG ZS] KV6 silnik się ,,krztusi''
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Witam.
Problem nie jest wielki, ponieważ występuje to bardzo rzadko ale jednak.

Czasami jak jadę i mam wciśniety gaz na jednakowym poziomie, to w pewnym momencie samochód zachowuje się tak jakbym zdjął minimalnie nogę z gazu lub zaczyna się wręcz ,,krztusić''. Mam wrażenie, że częściej jak jest mokro ale nie jest to warunkiem. Myślałem, że może być to spowodowane kolektorem ale po wymianie jak się przejechałem i wcisnąłem mocno gaz, to na ułamek sekundy podczas przyspieszania przestał przyspieszać.

Samochód ma przejechane obecnie 110K km. Z rzeczy ekspoatacyjnych to jedynie świec i przewodów nie wymieniłem. Czy może to być przyczyną takiego zachowania? Czy też może jakieś inne problemy z elektryką?

Pozdrawiam

Jakub
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 25, 2008 16:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 25, 2008 18:42   

Witam,


przeczytaj to:

http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#209269

Może coś Ci pomoże...problem w miarę podobny. Auta identyczne :-)
 
 
own 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 19:10   

Dzięki :D Nie zauważyłęm tamtego tematu. U mnie to się dzieje nie tylko przy niskich obrotach ;-)

A jakie w sumie było tam rozwiązanie problemu? Bo temat zakończył się na kupowaniu cewek... ? Pomogło?
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 25, 2008 22:52   

Jeżeli chodzi o obroty to u mnie problem dotyczy również i wyższych zakresów.
Tam trochę się pomyliłem jak pisałem.

Pytasz o rozwiązanie problemu ? :-)

W moim przypadku ono jeszcze nie nastąpiło z braku czasu.Praca mnie tak pochłonęła , że nie miałem sie tym kiedy zająć.
Drugim powodem jest również to , że problem występuje dosyć rzadko ( ostatnio chyba nawet rzadziej - być może kwestia pogody - mniejsza wilgoć ).
Nie zaczęło mnie to jeszcze tak strasznie denerwować ale zamierzam w przyszłym tygodniu coś z tym zacząć robić bo będę miał więcej czasu.


Jeżeli coś wymyślisz to pochwal się również swoimi spostrzeżeniami , ponieważ cewki to tylko wstępna diagnoza , nic pewnego.


Miałeś tak za nim wymieniłeś kolektor ?? ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [416 Si] Silnik
DENIZOTAC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lut 13, 2015 20:45
sTERYD
Brak nowych postów [R45] Silnik
hamon11 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Lip 18, 2007 09:53
hamon11
Brak nowych postów [R45 00r 1.6] Silnik
Tanis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Kwi 11, 2010 17:35
macikd
Brak nowych postów [R45/MG ZS] Osłona pod silnik
Mix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Lis 20, 2009 12:10
Mix
Brak nowych postów [R 400] Silnik, klekoty
Mocniak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lut 21, 2015 09:20
Mocniak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink