ja bym odpuscil... chinska podrobka... slyszalem opinie ze dziury potrafia wyjsc po paru dniach... za 50 zl to byś rur na porządny kolektor na złomie nie kupił
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
marne szanse... nawet jak silnik ten sam to inna byda i inaczej prowadzone rurki.
To tak jak w polonezie niby silnik 1.4 z rovera to osprzęt troche inny
Nismo to jest szajs...pwoiem CI ze
w roverkach 216GTi , kanciakach, ten silnik co u nas jest w coupe czyli D16A8 mial moc 130KM. czemu?? kolektor 4-2-1 i brak kata:) czyli jesli chcesz miec wiecje kucy to poprostu zaloz kolektor od wersji GTI lub (chyba nie jestem pewnien) Hondy CRX z motorem (chyba) D16A9:) wywal kata i wypluje Ci ponad 130KM jesli masz motor w bdb stanie, gadalem z chlopakami z crxforum.pl i mowili ze zdrowe D16A8 z kolektorem 4-2-1 i wycietym kate + jaka modyfikacja dolotu wywalilo 137KM na hamowni, wiec gra jest warta swiczki, ogolnie podobno te silnik maja troche weiszak moc nic podaja fabryka:)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
czytałem troszkę o tym że z kolektorem 4-2-1 od nizszych obrotów się wkreca i pomyslałem sobie że stać mnie na takie coś a że nie lubie pieniążków w błoto wyrzucać to zapytałem czy warto i czy się nada
katalizator wywalilem i silniczek też jest w dobrym stanie.
dzięki za poradę poczytam jeszcze jaki dokladnie kolektor 4-2-1 by podszedł do mojego silniczka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum