Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam!!!! Chyba mi się zablokował imobilaiser.Otworzyłem samochód kluczykiem a nie pilotem i nie mogę go odpalić.Wie ktoś może jak odblokować imobilaizer? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 13, 2010 02:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 07, 2008 21:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lip 07, 2008 22:27
Teoretycznie to:
1. nadajniki pilotów nie mają wpływu na działanie immo
2. przez dłuższy czas moje piloty w ogóle nie działały i nie było problemów z odpaleniem auta
3. w związku z pkt 2, często zdarza mi się z przyzwyczajenia otwierać kluczykiem auto zamknięte pilotem i nie ma problemu z odpalaniem
4. na wszelki wypadek - nie zmieniałeś baterii w pilocie?
5. sprawdź po linii elektrycznej: aku, rozrusznik, połączenia kabli i jakichś mas, itp. Dużo wartościowych informacji znajdziesz na Forum.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lip 07, 2008 22:46
Jak nie kręci to może to być jedną z przyczyn.
Dzisiaj w nocy to już mistrzostwa świata nie zdobędziesz. Poczytaj Forum. Ale na moje wyczucie poszukaj po linii elektrycznej, solidności połączeń akumulatora, rozrusznika.
Poszukaj na Forum postów nt. problemów z zapalaniem, chyba nie tylko R75.
Tak nagły pad immo mógłby być w moim przekonaniu związany jedynie ze zgubieniem kostki immo z kluczyka podaczas np. wymiany baterii w pilocie.
Sprawdź rano spokojnie stan akumulatora, spróbuj pożyczyć prąd rozruchowy od jakiegoś zaprzyjaźnionego diesla.
W jednym z komisów to podładowywali aku żeby rozrusznik ruszył. I ruszył.
P.S. Dopisz w temacie (i profilu) model R75 - to może mieć znaczenie.
w R75 w pilocie jest kość rozpoznawana przez czujnik w stacyjce, więc bateria nie ma tu nic do rzeczy.
jeśli nie kręci rozrusznik, to pewnie automat jest do wymiany lub całość
możesz (najlepiej nie więcej niż raz) spróbować odpalić na pych (no chyba, ze masz automat, to tak akurat nie sprawdzisz ) jeśli odpali, to wiesz, że immo jest ok (bo czemu miałoby nie być) i że problem siedzi w rozruszniku....
jeszcze możesz posprawdzać, czy prąd dochodzi tam gdzie powinien, ale myślę, że jest spora szansa, że to automat rozrusznika
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum