Wysłany: Czw Cze 26, 2008 13:27 [SOLVED][R25 1.4 16V 2000r] Komputer od LPG odłącza gaz
Witam.
Chciałem prosić o poradę, może zdarzyło się to komuś?
Założyłem instalację gazową sekwencyjną i wszystko super świetnie tylko że...
Podczas jazdy 110 km/h 3000 obr/min puszczam gaz, auto zwalnia i tak w okolicach 80 km/h 2500 obr/min zaczyna piszczeć komputer, diody mrugają i gaz się rozłącza. Wciskam przycisk i gaz załączam ponownie. Nie dzieje się to podczas jazdy poniżej 90 km/h czyli przy niższych obrotach. Mogę hamować silnikiem i jest ok.
Pojechałem do gazownika, podłączył komputer i pojechaliśmy.
Na komputerze widać, że podczas puszczania gazu (pedału przyśpieszacza ) [i teraz nie wiem czy go dobrze zrozumiałem] wszystkie wtryski się zamykają, tylko jeden czwarty zamiast się zamknąć pozostaje otwarty zbyt długo i że komputer LPG rozumie to jako błąd i daje znać.
Wymieniłem świece i tyle mogę jak dotąd zrobić. Do gazownika pojadę wkrótce bo nie mam za dużo czasu, zresztą się muszę zgłosic na regulacje pierwszą. Chciałbym najpierw usłyszeć Waszą opinię.
Macie jakieś porady? Będę wdzięczny za każdą.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Ukasz Wto Lip 08, 2008 16:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 13:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jaki błąd zwraca centralka gazowa?
Czy to jest Stag300?
Niestety nie wiem czy są dobrze podłączone. Zwrócę mu na to uwagę jak do niego pojadę.
Kodu nie znam, bo nie widziałem cały czas ekranu laptopa.
W dokumentach nie jest napisane jaka to jest instalacja. Centralka jest SIROCCO SSW-ZJ 200.
Dzięki za odpowiedź.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam. Na forum lpg.info.pl uzyskałem odpowiedź na moje pytanie.
Wielkie dzięki dla pieter34 za wskazanie drogi.
A więc sprawa była prosta. Nie była to wina auta, ale ustawień gazu.
W sterowniku LPG należy ustawić funkcję HEMI i już wszystko gra.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Chodzi o to, że komputer auta po puszczeniu gazu daje pewien sygnał którego sterownik gazu rozumie jako błąd. Ja to rozumiem tak, że nie należy tej funkcji traktować jako tylko odnoszącej się do silników HEMI, ale funkcji która nie traktuje określonego sygnału z komputera auta jako błąd.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum