kasjopea, płyn chłodzący występuje w wersjii letniej i zimowej...
danieleczek, moim zdaniem płyn powinnieneś zmienic ponieważ przy upale +30 stopni płyn zimowy nie ma swoich wartośći chłodniczych i opływowych co płyn letni...
Plyn zimowy nie jest takim dobrym przewodnikiem ciepla i dlatego przegrzewasz silnik.Juz kiedys ktos napisal ze ma wlany sam koncetrat i tz bylo cos kolo -30 stopni wtedy.Silnik jak mu sie zagrzal to az ciezko chodzil.Zmien lepiej na letni albo go chociaz rozrob tak zeby mial wlasciwosci podobne do letnich plynow.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Pią Lip 11, 2008 08:54
Przyznam sie szczerze, ze ja tez sie nie spotkalem z plynami chlodzacymi letnimi. Kazdy plyn jaki widzialem (pomijajac koncentraty) jest do minus ilus tam stopni.
płyn chłodzący występuje w wersjii letniej i zimowej...
czy możesz podać link do jakiejś strony gdzie są opisane takie płyny?
Na moim (borygo eko) stoi jasno, że chroni przed krystalizacją w zimie i przed przegrzewaniem w upały
Pozukaj sobie tamtego tematu.Tam masz wszystko wyjasnoione.Temp Ci z chlodnicy podaje a nie z bloku Nie dlatego sa plyny zomowe iletnie ze ktos mial taki kaprys albo zeby bylo drozej.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum