Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam.
Jestem po wymianie silnika i wraz z nim została wymieniona tarcza sprzęgła. Mechanik nie ma pojęcia jak odpowietrzyć teraz sprzęgło, bo chodzi tragicznie + biegi wbija się strasznie sztywno, można by rzec, że na siłę, choć takich praktyk nie stosujemy.
Możecie mi podpowiedzieć co i jak z tym odpowietrzaniem?
Jeżdżę Hondą Civic 5D z 98 roku, ale to ten sam silnik, co w Roverkach - 20T2R - 86PS, więc myślę, że mogę tutaj oczekiwać speców w jego temacie.
Dzięki z góry
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 20:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 12:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pewnie masz taki sam układ jak w R400, tzn, że nie ma odpowietrznika, i trzeba zadziałać wysprzęglikiem jak strzykawką
już był parę razy opis odpowietrzania tego układu
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum