Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam serdecznie.
Proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie:
- Jakie są maksymalne obroty tego silnika ?
Zapytowywuję ponieważ na jednym z tematów tego forum ktoś się pytał o odcięcie zapłonu przy ok. 4700 obr./min. Z odpowiedzi wynikało, że jest problem z przepływomierzem powietrza. W moim przypadku ciut ponad 4k obr/min i nic więcej. Niezależnie czy z podłączoną "przepływką" czy nie. Bez tak jakby lepiej się zbierał w moim subiektywnym odczuciu. Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 20:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 74 Skąd: Warmia i Mazury
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 18:34
Tematów na ten problem było bardzo dużo ale jeszcze nikt się z tym nie uporał albo nie napisał.
Sam się z tym męczę i podmienianie przepływomierzy na zamienniki i używane oryginały nic nie pomaga
Także winna leży gdzie indziej, słyszałem że może to być winna pierwszego wtrysku który niby steruje dawką paliwa.
kc604 [Usunięty]
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:20
Rowan napisał/a:
Może po prostu zaczyna Ci padać przepływka.
Po przeczytaniu tematów dotyczących tego problemu odłączyłem przepływkę i tak jakby silnik lepiej wchodził na obroty. Ale graniczną dla niego wartością przy odłączonej przepływce i tak jest ok. 4000.
Dziękuję za zainteresowanie.
W innym poście zadałem pytanie odnośnie głośnej pracy silnika po wymianie rozrządu. Czy może to (tzn. max. obroty i głośna praca, klekot silnika) być spowodowane złym ustawieniem paska na pompie wtryskowej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum