Forum Klubu ROVERki.pl :: [Wszystkie R benzyna + LPG] podłączeni kompa LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 23:06
[Wszystkie R benzyna + LPG] podłączeni kompa LPG
Autor Wiadomość
mackol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Graudenz



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 11:47   [Wszystkie R benzyna + LPG] podłączeni kompa LPG

Witam muszę podpiąć kompa od LPG do +12V ale
od stacyjki i nie bardzo wiem skąd pod maską znaleźć
odpowiednie miejsce, mam nadzieje że nie trzeba ciągnąć
z kabiny kabla???
Ostatnio zmieniony przez thef Pią Lip 25, 2008 14:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 25, 2008 11:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Pią Lip 25, 2008 19:14   

Pytasz o tego 214, co masz w profilu, czy jakiegoś innego. Układ elektryczny rożni się w zależności od serii.
 
 
mackol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Graudenz



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 17:30   

W takim bądź razie pytanie tyczy się R214 8v

Myślałem że istnieją jakieś typowe miejsca pod
które można się podpiąć :roll:
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 18:45   

Miejsca są powiedzmy "typowe", ale kolory przewodów mogą być inne.

Może to być biały przewód z czerwonym paskiem zasilający przekaźnik główny.

Nie będziesz miał w kabinie żadnego przełącznika albo wskaźnika gazu ?
 
 
mackol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Graudenz



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 19:35   

Sprawa jest trochę inna, mam już zamontowaną instalke LPG
BingoS ale jest źle podpięta tzn oba przewody zasilające 12v są na sztywno
pod akus, a według oryginalnego schematu jeden powinien być
przez stacyjkę, gdyby nie problemy z instalacją gazu to bym tego nie ruszał.

A problem mam taki że gdy zgaszę samochód po jeździe na gazie
to później bardzo ciężko odpala, trzeba się ostro nakręcić rozrusznikiem
aby zaskoczył. Dla jasności dodam że samochód odpala na benzynie,
a dopiero potem się przełącza na gaz, problem ten nie występuje gdy
jeżdżę tylko na benzynie a więc ewidentnie broi instalacja gazu

Szperałem trochę po forach lpg no i być może prawidłowe podpięcie instalki
załatwi ten problem.

Cytat:
Może to być biały przewód z czerwonym paskiem zasilający przekaźnik główny.


Podłączenie pod zasilanie przekaźnika raczej nie powinno zakłócić
jego pracy, ale dla pewności zapytam czy może ktoś się z czymś takim spotkał?
a może inni użytkownicy roverków z lpg by się wypowiedzieli jak maja podłączone
zasilanie kompa lpg

Pozdro
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 19:58   

Podłącza się zazwyczaj zaraz za stacyjką, ciągnąc przewód zasilania razem z wiązką przełącznika.

Jakby mi ktoś podłączył obydwa + razem, to bym go za klejnoty do haka przywiązał i przeciągnął po bruku!
Przecież nie zamykają się zawory na butli i reduktorze i gaz przez nawet najmniejszą nieszczelność będzie uciekał! Nie muszę opisywać co będzie jak po kilku dniach postoju w zamkniętym garażu zapalisz światło :evil:
 
 
mackol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Graudenz



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 20:28   

zippermann napisał/a:
Podłącza się zazwyczaj zaraz za stacyjką, ciągnąc przewód zasilania razem z wiązką przełącznika.

Jakby mi ktoś podłączył obydwa + razem, to bym go za klejnoty do haka przywiązał i przeciągnął po bruku!
Przecież nie zamykają się zawory na butli i reduktorze i gaz przez nawet najmniejszą nieszczelność będzie uciekał! Nie muszę opisywać co będzie jak po kilku dniach postoju w zamkniętym garażu zapalisz światło :evil:


Przewody nie są dosłownie "razem" ale po sprawdzeniu miernikiem okazało się
że na obu po wyłączeniu zapłonu jest cały czas +12v.

Podejrzewam że jakaś ilości gazu dostaje się do dolotu po wyłączeniu silnika
a następnie po próbie uruchomienia go na benzynie jest problem bo zamiast powietrza
silnik zasysa powietrze z gazem i się zalewa, jak trochę pokręcę rozrusznikiem silnik
w końcu zasysa czyste powietrze i następuje zapłon, jak odpalam samochód po dłuższym
postoju to jest ok odpal normalnie bo po dłuższym czasie gaz się ulotni z dolotu.

Ale to tylko teoria czy będzie dobrze to się okaże:]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [wszystkie r] Podłączenie do kompa - Śląsk
Szukam chętnych
zouza Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 37 Wto Maj 12, 2009 19:44
zouza
Brak nowych postów [R wszystkie benzyna] Wymiana świec
roverek216GTIki Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Nie Kwi 13, 2008 19:46
MiL999
Brak nowych postów [wszystkie roverki] OBD II
ktoś używa i może podzielić sie doświadczeniami ?
andyzpl Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Sro Mar 26, 2008 14:12
piter34
Brak nowych postów [Wszystkie R] Co to za część
kovalek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Czw Mar 13, 2008 10:33
piter34
Brak nowych postów [Wszystkie] Opony.
Krzysi3k Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 160 Wto Paź 30, 2012 20:41
kangaroo69



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink