Oto i moje wykresy, powiedzcie co o nich myslicie i byc moze ktos ma jakies sugestie dlaczego ten wykres ma takie skoki?
To byl pomiar mocy na kolach za pomoca Gtech Pro RR, wie ktos moze ile mniej wiecej wynosza straty na opory i takie tam rozne rzeczy? Dobrze byloby wiedziec ile on ma na silniku w porownaniu do seri. Dzieki za odp
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 22:35
Wykres z takiego gtecha nie wiele sie rozni od wykresu z hamowni, roznica to moze 3KM. Tak mial moj znajomy jak mierzyl Clio sport, pare innych osob tez mierzylo samochody i wyszlo podobnie jak z hamownia. Tylko trzeba znac dokladna wage samochodu, poniewaz podanie jej dowodu rej jest pomylka
Ale chodzi Ci o to, ze roznica bedzie te 3KM miedzy moca na kolach w obu przypadkach?
To ile mozna do tych 74 KM dodac, zeby uwzgledniajac opory wyszla moc na silniku?
Podczas pomiaru wpisalismy wage 1300kg, a czy to ze mam srednice kol wieksza bedzie gralo duza roznice?
Czyli na wszystkie opory toczenia, skrzyni i powietrza silnik traci tylko 3KM? Jakos malo. Gdzies czytalem ze roznica miedzy moca na kolach a na silniku moze byc nawet od 20-30%. Potwierdzi to ktos czy moze mi sie tylko wydaje
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lip 29, 2008 13:32
Miedzy moca na kolach a moca na silniku to wiadomo ze jest inaczej. Ja podaje przyklad mocy na kolach na hamowni. Moge napisac do tego kumpla i zapytam jak to dokladnie bylo.
No jakbys mogl to spoko by bylo.
Znalazlem tez wykres Hondy Civik 1,6 VTEC z hamowni i tu strata byla bardzo duuza. 45KM roznicy miedzy silnikiem a kolami to jest troche jednak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum