Forum Klubu ROVERki.pl :: Wykres z hamowni
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wykres z hamowni
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 28, 2008 14:02   Wykres z hamowni

Oto i moje wykresy, powiedzcie co o nich myslicie i byc moze ktos ma jakies sugestie dlaczego ten wykres ma takie skoki?
To byl pomiar mocy na kolach za pomoca Gtech Pro RR, wie ktos moze ile mniej wiecej wynosza straty na opory i takie tam rozne rzeczy? Dobrze byloby wiedziec ile on ma na silniku w porownaniu do seri. Dzieki za odp
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 28, 2008 14:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 22:35   

Wykres z takiego gtecha nie wiele sie rozni od wykresu z hamowni, roznica to moze 3KM. Tak mial moj znajomy jak mierzyl Clio sport, pare innych osob tez mierzylo samochody i wyszlo podobnie jak z hamownia. Tylko trzeba znac dokladna wage samochodu, poniewaz podanie jej dowodu rej jest pomylka
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 28, 2008 23:53   

Ale chodzi Ci o to, ze roznica bedzie te 3KM miedzy moca na kolach w obu przypadkach?
To ile mozna do tych 74 KM dodac, zeby uwzgledniajac opory wyszla moc na silniku?
Podczas pomiaru wpisalismy wage 1300kg, a czy to ze mam srednice kol wieksza bedzie gralo duza roznice?
 
 
 
marcin8c 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 29, 2008 09:28   

74 + okolo 3 = X

X = ?
_________________
O_o
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 29, 2008 09:35   

Czyli na wszystkie opory toczenia, skrzyni i powietrza silnik traci tylko 3KM? Jakos malo. Gdzies czytalem ze roznica miedzy moca na kolach a na silniku moze byc nawet od 20-30%. Potwierdzi to ktos czy moze mi sie tylko wydaje
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 29, 2008 13:32   

Miedzy moca na kolach a moca na silniku to wiadomo ze jest inaczej. Ja podaje przyklad mocy na kolach na hamowni. Moge napisac do tego kumpla i zapytam jak to dokladnie bylo.
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 29, 2008 14:08   

No jakbys mogl to spoko by bylo.
Znalazlem tez wykres Hondy Civik 1,6 VTEC z hamowni i tu strata byla bardzo duuza. 45KM roznicy miedzy silnikiem a kolami to jest troche jednak
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] wykres
w końcu się doczekał
gralu Tuning mechaniczny 41 Pon Cze 28, 2010 23:59
Krzysi3k
Brak nowych postów [2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
Krzysi3k Tuning mechaniczny 92 Czw Lis 11, 2010 22:17
Botanix
Brak nowych postów [Rover200 1,8 VVC] Wymień olej!!! WYKRES dyno
Kozik Tuning mechaniczny 9 Sro Sie 10, 2011 08:22
dobryziom
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz
Brak nowych postów [all] szukam hamowni wrocław
Naki17 Tuning mechaniczny 4 Czw Lis 15, 2012 18:47
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink