Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Podczas jazdy przy włączonych wszystkich odbiornikach, a szczególnie przy włączonej klimie spadaja obroty tak, że czasami zgaśnie. Wtedy falują obroty w zakresie +/- 50. Najczęściej gaśnie wtedy gdy gwałtownie zdejmę nogę z gazu. Zaznaczam że obroty nie falują, gdy klima nie jest włączona. Czy to wina krokowca, czy tez jakaś inna niespodzianka.
Za wszelkie sugestie dzięki.
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 00:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 10:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja bym kolego posprawdzal czy na paskach klinowych nie ma za duzego oporu na poacztaku moze jakies lozysko na komresorze moze kolo pasowe krzywe , silnik gasnie bo nie ma sily uciagnac , ale jeszce sprawdz czy jak szybko jedziesz i wyrzucisz na luz i noge z gazu zdejmiesz czy to samo , bo moze byc problem z ukladm dolotowym powietrza ze za duzo dostaje a pozniej sprawdz to przy malej predkosci
pozdrawiam
silnik krokowy jest odpowiedzialny za sterowanie ukladem dolotowym powietrza przy uruchamianiu przepustnicy i silnik nie bedzie mial mocy al enei bedzie gasnol za wolne obroty odpowiedzialna jest sada lambda ktorA sygnalizuje wartos wtryskiwanej mieszanki ale jesli byla by uszkodzoan to by nie chcial palic na zimnym badz odrazu by gasl , lub caly czas by podbijala mieszanke moim zdaniem silnik krokowy nie ma nic wspolnego uszkodzeni doszukiwalbym sie w problemach mechanicznych anie w sterowaniu praca silnika
gucwiz, pisz po polsku proszę
właśnie silnik krokowy jest odpowiedzialny za utrzymywanie obrotów jałowych na odpowiednim poziomie do danych warunków, jeśli nie zareaguje w porę przy wzroście obciążenia (np załaczeniu sprężarki) to silnik zgaśnie
nie wiem skąd Ci przyszła do głowy sonda lambda
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 97 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 10:31
Dzieki panowie za podpowiedzi. Myslę jednak ze to silnik krokowy. Sonda lambda byla wymieniana na nową 3 mesiące temu przy okazji nnej usterki, a juz wtedy miałem te same objawy. Ale sugerowałbym się także mniejszą sprawnością mojego alteratora który niestety wykazuje słabsze ładowanie na poziomie 13,6-13,8 . Mysle że tu tylko szczotki, lub regulator , a więc jak to zrobie to dam znaćczy się cos poprawiło.
dzięki wszystkim za pomoc. Pkt doliczone.
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum