Wysłany: Wto Sie 19, 2008 20:39 [MG ZT] Elektryka ?
Typ: CDT Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witajcie,
dlugo nie pisalem Bo moje cudenko nie robi zadnych psikuskow... no moze oprocz ostatnich dwoch dni.
Pierwszy objaw niepokojacy to po dojechaniu do swiatel i zatrzymaniu auta, spadla mi reka na wlacznik swiatel awaryjnych i otwieranie drzwi (centralny). Wlaczyly sie swiatla, otworzyly drzwi i ... auto zgaslo. Wylaczylem swiatla, zaryglowalem drzwi odpalilem i jedzie.
Dzisiaj zaparkowalem auto, zamknalem. Wrocilem i .. nie moge otworzyc. Nie reaguje na przyciskanie z pilota. Otworzylem wiec z kluczyka, zalaczyl sie alarm, zaczelo wyc i mrugac i po nacisnieciu pilota wylaczyl sie.
Wieczorem ruszajac z parkingu otworzylem auto, wsiadlem, odpalam i po przekreceniu kluczyka na rozruch calkowity off. Zero pradu w samochodzie. Otworzylem maske i nagle cudowne ozdrowienie. Popatrzylem na akumulator na klemy itp. No w ciemnosciach nie wygladal zle, ale nie wiem co moze byc przyczyna takiego zachowania.
Prosilbym o jakies cenne wskazowki i rady bo za dwa dni czeka mnie trasa dwutygodniowa Wlochy, Chorwacja, Wegry itp.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, a czy w w Twoim ZT jest jakas centralka ktora odpowiada za sterowanie wszystkim? U mnie w R800 jest i po przelutowaniu wszystkich nozek ustaly problemy z elektryka, a tez zdarzaly sie cuda niewidy. A poza tym to problem moze byc gdzies z masa.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Tak naprawde to nie wiem czy mam sterowanie wszystkim za pomoca jednego "pudelka". Niemniej jesli by tak bylo, to skad to calkowite zacmienie i brak pradu. Dopiero bodziec typu otwarcie maski, drzwi albo jakies bujniecie autem. Byc moze brak masy jak piszesz, ale chcialem jeszcze wykluczyc akumulator.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum