taka że nie poczujesz żadnej różnicy. Jeśli standardowe nie są zepsute oraz spuchnięte to będą działały identycznie jak te nowe tyle.
PS jeśli planujesz w najbliższej przyszłości przerabiać układ hamulcowy na coś mocniejszego to ma to sens bo cena nie jest zła tylko ze lepiej już zrób wszystko od razu a nie na raty całościowo profi.
Dobryziom, muszę odpowiedzieć że nie zgadzam się z Twoją opinią. Popatrz co napisałem wcześniej "płyn Motul RBF600 już czeka" - to jest główny powód zmiany przewodów, zwykłe ta tym płynie długo by nie pożyły (a ja chcę żyć).
Ponadto każda guma się starzeje (nawet w przewodach), moje przewody mają może 4, a może 9 lat, więc czas na zmiany.
Pomiar siły hamowania prawdę pokaże.
Dobryziom, muszę odpowiedzieć że nie zgadzam się z Twoją opinią. Popatrz co napisałem wcześniej "płyn Motul RBF600 już czeka" - to jest główny powód zmiany przewodów, zwykłe ta tym płynie długo by nie pożyły (a ja chcę żyć).
Ponadto każda guma się starzeje (nawet w przewodach), moje przewody mają może 4, a może 9 lat, więc czas na zmiany.
Pomiar siły hamowania prawdę pokaże.
to ja nie kumam o co Ci chodzi z tym tematem... chcesz je od reki to poszukaj w googlach
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
MelGibson oczywiście nie musisz sie zgadzać masz do tego prawo mówie z własnego doświadczenia... mam zestaw zimmermann plus DS performance 2000 zalane motulem 600 i przewody seria i co żyje a jeżdżę i hamuje ostro.
PS piszesz ze na motulu przewody długo by nie pożyły niby czemu??? chyba właśnie na odwrót ponieważ zaletą tego płynu jest to ze ciężko go zagotować w odróżnieniu od zwykłych płynów...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum