Altek sprawdzisz na wyjetym z auta podlaczajac jako silnik.
ze co ????????
o takiej metodzie to jeszcze nie slyszalem
tak to mozna sprawdzic, ale zwykla pradnice
alternator to trojfazowa pradnica pradu przemiennego i w ten sposob nie da sie go sprawdzic
BTW alternator caly czas jest podpiety do plusa i minusa aku, nawet jak stacyjka jest wylaczona
wiec gdyby bylo jak piszesz to caly czas probowalby obracac silnikiem
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 22, 2008 07:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mowisz??No moze i masz racje bo ja tak sprawdzalem pradnice...Co jest we Fiacie 131 2.0??To sprawdzalem. Elektryka to raczej czarna magia dla mnie,cos tam biega w tych kablach i swiatlo do zarowek nosi To i ja sie czegos naucze w tym temacie
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum