Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Ostatnio po zatrzymaniu samochodu wyczuwam zapach płynu chłodzącego ,po ogarnięciu tematu i zdjęciu osłony silnika w załamaniu bloku widac że zbierał sie tam płyn chłodzący (borygo).Który chyba wydostaje sie z któregoś z przewodów.
Temperature mam OK tylko niewielkie ubytki wody w zbiorniku wyrównawczym. Teraz pytanie. Czy wymieniając przewody dochodzące do termostatu wymienic też termostat tak przy okazji.Z tego co doczytałem to wymieniając termostat i tak muszę zmienic przewody więc po co robic to dwa razy. Jak znam życie to po wymianie przewodów napewno strzeli termostat. Co doradzacie.1 wymiana tylko samych przewodów. 2.Wszystkiego jak leci
Nie przerabiałem jeszcze tematu termostat w R75 więc nie mam pojęcia o jego trwałości a bzyk ma już 130K zrobione
_________________ Rover 75 2.0i
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 22:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 23, 2008 19:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To jest wada termostatu ze po jakim czasie zaczyna cieknac.Wymienia sie termostat razem z tymi 2 przewodami do niego.Wszystko sprzedaje Przemo285 na allegro.Cos kolo 250zl chyba wszystko jak dobrze pamietam.Zeby go wymienic trzeba zdjac kolektro ssacy niestety ale chociaz mozesz go sobie wtety dobrze wymyc w srodku to znowu kilka lat klapki pochodza
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Wymieniali mi dzisiaj rozrząd no i po porozkręcaniu tego i owego okazało się że płyn chłodzący wycieka mi przez termostat, czyli roverowy standard. Mechanik powiedział że trzeba będzie ściągać kolektor dolotowy- plastikowy i te dwa metalowe, no i przydałoby się te trzy uszczelki od razu wymienić. Nie wiecie jaki może być koszt :
- uszczelek,
- robocizny??
Bo to że termostat 250zł z rurkami kosztuje to wiem.
Wystarczy sam dolotowy(plastikowy),niech facet nie kombinuje ,uszczelka pod dolot to grosze
_________________ Rover 75 2.0i
lesiu [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 19:56
Odswieze troche.
Wlasnie jestem w trakcie wymiany termostatu (moj 2.5 v6 bral mi plyn po jakas setke dziennie).
Rzeczywiscie obudowa rozszczelniona i tam cieklo. Mechanik zdemontowal kolektor plastikowy i dwa aluminiowe i wymontowal termostat. Udalo mu sie nie uszkodzic uszczelek pod obydwoma kolektorami aluminiowymi. Jedyny problem ze ma tylko termostat bez tych dwóch rurek (prostej i luku)ale mówil ze zmieni tylko gumowe uszczelki i zlozy do kupy. Demontowal go przez 3 godziny,licze na nastepne 3 przy montazu. Pózniej naturalnie trzeba go odpowietrzyc.
Po Waszych przezyciach z termostatami uwazacie ze 6h to w normie???
lesiu, też wymieniałem termostat ale przy okazji wymiany rozrządu, razem to zajęło jedną dniówkę (kompletny rozrząd plus termostat) dla dwóch mechaników, ale ciężko mi powiedzieć ile zajęła by wymiana samego termostatu
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Muszę wymienić termostat i mam pytanie.
Jak jest z produktami OEM? To są oryginały w innym pudełku? Co to oznacza i jak to się ma do jakości?
Znalazłem u TomaTeam w nawet dobrej cenie:
http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=571
i to właśnie jest OEM, można śmiało brać?
Tak w ogóle to na landroverowy.pl mają oryginał MG za 3 stówki więc i różnica w cenie jest.
Pytam raczej z ciekawości
adam_26, to co podałeś na S-part jest droższe od TomaTeam tak w ogóle , no ale tak, tam też jest i jest to OEM .
Wiem, że trzeba wymieniać z rurkami.
Mi raczej chodzi o co chodzi z tym OEM. No i właśnie na S-part podają, że jest to:
"WAXSTAT - WYPOSAŻENIE ORYGINALNE (OEM)" czyli co, do R75 ładowali termostaty producenta WAXSTAT? Więc jaka jest różnica w termostacie np. oryginalnym MG Rover.
[ Dodano: Pon Paź 12, 2015 19:59 ]
Latem kupowałem kpl. rozrząd i też wszystkie części były dostępne jako OEM lub jako MG Rover.
Podobnie jak z pompką sprzegła lub wysprzęglikiem pogadamy jeśli bedziesz miał pecha i po roku czasu zgrzew puści oby tak się nie stało.
R75 napisał/a:
tak z ciekawości, gdzie metalowy można dostać?
Na zamówienie z RPA jeśli byłbyś zainteresowany dokładnie to bym musiał poszukać kontaktu bo swój kilka lat temu kupowałem i już nie pamiętam. Co prawda niektórzy płakali, że im się za wcześnie otwierał bo przy 82 a nie 88 ale ja tego nie zauważyłem u siebie.
Taki sam różnica jest w filtrze powietrza i pokrywie która maskuje wszystko w komorze silnika
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum