No nie co do naprawy po HGF musze się zgodzić, 900 zł nowa uszczelka, nowa magistrala olejowa, komplet uszczelek, itp. a i jeszcze filtr oleju, olej, płyn, no i jakaś robocizna... tak 2000zł mniej więcej wyjdzie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No nie co do naprawy po HGF musze się zgodzić, 900 zł nowa uszczelka, nowa magistrala olejowa, komplet uszczelek, itp. a i jeszcze filtr oleju, olej, płyn, no i jakaś robocizna...
Za tomateam.pl
Uszczelka pod głowicę - NOWY TYP
LVB000320SLP - LVB500190 1 szt. x 174.81 PLN
Uszczelka kolektora dol. FAI
LKJ101110 - IM513 1 szt. x 18.76 PLN
Jeszcze uszczelniacze zaworowe ok 100zł (dałem 98zł bodaj).
Jak dla mnie to wole dorzucić 300 zł i mieć świeże uszczelniacze i nową magistrale olejową!
Skoro zrobili nowy typ to przynajmniej "coś w tym jest sensownego"!
Oszczędzanie typu "bo przeważnie nie jest potrzebna wymiana albo wygląda jak nowe i nie ma takiej potrzeby" nie jest ani w moim stylu ani w stylu doświadczonego mechanika który mi naprawia wszystko.
Prawda jest stara jak świat zawsze są 2 strony medalu, wymienisz na nowe bo powinno się wymienić ale nigdy nie będziesz wiedział czy naprawdę było to konieczne. Nie wymienisz żeby zaoszczędzić ale może okazać się, że jednak trzeba było. Jeżeli chodzi o auto to nie widzę sensu robienia oszczędności przy silniku.
Ale oczywiście to TOTALNIE indywidualne podejście do sprawy.
Płyn średnia półka jakieś 100 zł
Olej też coś koło tego.
Filtr oleju, bo stary no może nie taki stary ale z majonezem.
Planowanie głowicy.
[ Dodano: Pią Sie 29, 2008 13:21 ]
Nowe linki do skanów
scan 1 scan 2
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum