Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 14:06 [Seria K] Możliwe jest zeby...
Witam, mozliwe jest zeby ciekl olej z gniazd od srub ktore trzymaja kolo zamachowe ? Wczoraj rozebralem sprzeglo, odkrecam sruby od zamachu i jak wykrecilem jedna ze srub to pociekl mi z jej gniazda olej i nie bylo to malo, polecial strumyczek na zamach i o szer 5mm. Co moze byc nie halo jesli stamtad mi cieknie ? Jestem w szoku
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Sie 26, 2008 14:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 14:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przeciez te sruby sa wkrecane w wal korbowy....Gdzie tam olej...jedyne co mi przychodzi do glowy to zimering na wale i jakos sobie podeszo pod srube...albo wal gdzies pekniety ale to juz chyba abstrakcja
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sie 26, 2008 21:30
Wycieralem ile sie dalo ze srodka ale co chwila naplywalo nowego, w koncu zwinalem kawalek papieru w rurke i wkrecilem w ten otwor, bylo to moze z 6h temu. Teraz sprawdzilem papier jest juz caly przesiakniety olejem
Z innego forum dowiedzialem sie ze niektore silniki maja tak ze sruby w wal wkreca sie na klej, co zapobiega wlasnie wyciekowi oleju, bo gniazda nie sa slepe tylko przelotowe, moze tutaj wlasnie tak jest ?
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 07:53
Tomek, moim bledem bylo wlasnie nie zaglebienie sie w to i nie sprawdzenie co i jak podczas rozebrania Na jaki loctite ( czy jak to sie tam pisze ) moge to skrecic? Sa rozne kolory, ktorer maja inny stopien wiazania. Mam klej do srub ale on po zastygnieciu nie robi sie masa, tylko dalej jest w postaci cieczy, tyle ze bardzo gestej
w których silnikach seri K sa przelotowe 1,4 sciągałem i nie było. zakładałem motor 1,6 i tez nic po śrubach nie ciekło idealnie suche
Zdjęcie wału z Rovera 416 99r. ZTCP we wszystkich są przelotowe (Mam wał z 1.4 8v i 16 v i też są przelotowe) tylko najzwyczajniej sie nie zwraca na to uwagi;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 21:43
To jest normalna sprawa że olej wylatuje otworami jak odkręcisz śruby od koła a śruby wkręca się na środek do połaczeń tzw.beztlenowych ale może byc też Loctite.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum