Forum Klubu ROVERki.pl :: [Seria K] Możliwe jest zeby...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 23:05
[Seria K] Możliwe jest zeby...

ciekł olej z gniazd od srub które trzymają koło zamachowe?
Autor Wiadomość
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 14:06   [Seria K] Możliwe jest zeby...

Witam, mozliwe jest zeby ciekl olej z gniazd od srub ktore trzymaja kolo zamachowe ? Wczoraj rozebralem sprzeglo, odkrecam sruby od zamachu i jak wykrecilem jedna ze srub to pociekl mi z jej gniazda olej i nie bylo to malo, polecial strumyczek na zamach i o szer 5mm. Co moze byc nie halo jesli stamtad mi cieknie ? Jestem w szoku
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Sie 26, 2008 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 26, 2008 14:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 20:33   

Przeciez te sruby sa wkrecane w wal korbowy....Gdzie tam olej...jedyne co mi przychodzi do glowy to zimering na wale i jakos sobie podeszo pod srube...albo wal gdzies pekniety ale to juz chyba abstrakcja
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 26, 2008 21:30   

Wycieralem ile sie dalo ze srodka ale co chwila naplywalo nowego, w koncu zwinalem kawalek papieru w rurke i wkrecilem w ten otwor, bylo to moze z 6h temu. Teraz sprawdzilem papier jest juz caly przesiakniety olejem :/


Z innego forum dowiedzialem sie ze niektore silniki maja tak ze sruby w wal wkreca sie na klej, co zapobiega wlasnie wyciekowi oleju, bo gniazda nie sa slepe tylko przelotowe, moze tutaj wlasnie tak jest ?
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 07:11   

Abstrakcją to to nie jest bo otwory na śruby w wale są przelotowe ;) ale to powinieneś wiedzieć po tym jak wymieniałeś ostatnio uszczelniacz ;)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
Ostatnio zmieniony przez 7Tomi Sro Sie 27, 2008 07:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 07:28   

Matko jedyna jaka konstrukcja
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 07:53   

Tomek, moim bledem bylo wlasnie nie zaglebienie sie w to i nie sprawdzenie co i jak podczas rozebrania :) Na jaki loctite ( czy jak to sie tam pisze ) moge to skrecic? Sa rozne kolory, ktorer maja inny stopien wiazania. Mam klej do srub ale on po zastygnieciu nie robi sie masa, tylko dalej jest w postaci cieczy, tyle ze bardzo gestej :/
 
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 09:54   

w których silnikach seri K sa przelotowe ?? 1,4 sciągałem i nie było. zakładałem motor 1,6 i tez nic po śrubach nie ciekło idealnie suche :shock:
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 10:37   

ja mam 1.8VVC. Moze to wina tego ze mam oleju troche ponad MAX.
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 11:56   

Van_PTK napisał/a:
w których silnikach seri K sa przelotowe ?? 1,4 sciągałem i nie było. zakładałem motor 1,6 i tez nic po śrubach nie ciekło idealnie suche :shock:


Zdjęcie wału z Rovera 416 99r. ZTCP we wszystkich są przelotowe (Mam wał z 1.4 8v i 16 v i też są przelotowe) tylko najzwyczajniej sie nie zwraca na to uwagi;)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 15:29   

Jaki loctite kupic? Kumpel polecial mi 243. Taki bedzie ok czy kupic jakis inny? Nie chce takie ktory odpuszcza po rozgrzaniu palnikiem:P
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Sie 27, 2008 16:37   

oryginalnie to tam jest chyba zabezpieczajacy przeciw odkrecaniu sie srub, ale przy okazji doszczelnia
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Sie 27, 2008 21:43   

To jest normalna sprawa że olej wylatuje otworami jak odkręcisz śruby od koła a śruby wkręca się na środek do połaczeń tzw.beztlenowych ale może byc też Loctite.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 22:45   

wiec bzdura totalna z przelotowymi we wszystkich. az sprawdzalem. 1,4 95r pochodzenie polonez i nie ma przelotowych. skoro gwozdz nie wchodzi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [seria K (1,6; 16V; '95)] jak to jest z tymi popychaczami ?
sTERYD Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Pią Gru 12, 2008 21:01
oprawca_1978
Brak nowych postów [Seria K] Czy uszczelka pod głowice nowego typu jest wyższa?
dawidd Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Pią Kwi 20, 2012 07:55
rovek
Brak nowych postów [seria T] klimatyzacja
krawy1 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sie 26, 2007 09:46
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Jak się ustrzec HGF?
Podsumowanie.
Ukasz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sro Cze 11, 2008 08:09
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Montaż termostatu PRT
keczu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 88 Nie Paź 16, 2016 21:56
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink