Wysłany: Pon Sie 11, 2008 08:44 [R214Si 1997r] Nie odpala
Witam wszystkich.Może Wy mi pomożecie.Mój problem brzmi następująco: kupiłem tydzień temu rover'a 214Si rok 97, samochodzik jak najbardziej cudowny...ale...było coś tam już grzebane przez niemieckich Turków;p..i w bagażniku leża 2 uszczelki pod głowice,2 przepalone zawory,pasek rozrządu i pompa wodna..i głowica jest skręcona,paska rozrządu nie zakładałem..kręce silnikiem a on NIC;( więc sprawdzam świece i jest OK..później kopułke i palec i też OK..ściągam głowice a tam 2 uszczelki i jakaś galareta..czy głowica może być przyczyną ze nie chce nawet odpalić???POMOCY :/
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Sie 11, 2008 10:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 08:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pomyłka pasek założony i jak najbardziej spasowane znaki na rozrządzie..dziś dałem głowice do planowania ale nie wiem czy blok też nie dostał w tyłek:/jak myślicie??
ja zakladam ze byl moze nawet wymieniany caly silnik ... i moze jest problem z elektronika, silnik kreci a autko nie odpala....wiem po swoim dawnym przypadku...
witam Was ponownie..jednak się okazuje że nie dość że głowica krzywa to silnik zatarty..kupiłem silnik i teraz moje pytanie czy jak go podłącze nie będzie problemu z odpaleniem???tzn z porozumieniem komputera z silnikiem??
stary w ogóle jest na zezłomowanie..tylko głowica po planowaniu jest ok i pompa wodna itp a reszta złom ..a ten co kupilem jest sprawny,przynajmniej sprzedawca dał mi gwarancje rozruchową
do czwartku przekładka będzie zrobiona więc wtedy napisze efekty;p a swoją drogą nie wiecie ile mógłbym dostać za splanowanaą głowice po sprawdzeniu szczelności i szlifie zaworów???bo jak już pisałem wcześniej dałem starą do regeneracji;/ i muszę w jakiś spośób chociaż część pieniędzy za silnik odzyskać;/
witam Was ponownie..jednak się okazuje że nie dość że głowica krzywa to silnik zatarty..kupiłem silnik i teraz moje pytanie czy jak go podłącze nie będzie problemu z odpaleniem???tzn z porozumieniem komputera z silnikiem??
sprawa wyglada tak : musisz zostawic taki zestaw w calosci od jednego silnika ( komputer, IMMO.pilot i stacyjke ) inaczej bedzie problem z odpaleniem lub autko zapali ale awaryjnie 1 raz i tyle. wiem po sobie przerabialem to juz kilkanascie razy w warsztacie , jak cos to pisz
bo ogólnie silnik który kupiłem jest goły, tzn bez osprzętu więc z tego co piszecie nie będzie problemu;p..jutro wieczorem będzie próba generalna;D
[ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 21:14 ]
Panowie sukces!!!!!!!!maszyna chodzi jak szalona;Pi muszę przyznać że bardzo przyzwoicie się jeździ;D jutro sfinalizuje rejestracje i mogę ruszać na nasze wąskie drogi;D Pozdrawiam Panowie..Myślę że Pan WRSDZ zasługuje na piwo:D Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum