owszem podoba mi sie
takiego tez szukalem, ale wpisywalem kombi toure nie combi
co dwa litry, to dwa litry
tylko moglby byc mlodszy
przewody WN ma spoko na wymiar
nie wierze ze ma kontrole trakcji
na jednym zdjeciu jakos tylna lewa lampa jest za gleboko
przebieg smiesznie maly
kolor bardzo podobny do obecnego
i moglby miec alu
a juz mialem wydzielac watek, a tu widze wydzielony
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ten silnik jednak jest chyba dla mnie za duzy spalanie nawet LPG mnie troche odstrasza, napewno drozszy w utrzymaniu z drugiej strony to Honda
ogolnie jak jest jakas fajna 800 to przewaznie z tym nie najszczęśliwszym dieselem :-( lub kv6
tamten srebrny kanciak kombi tez juz sprzedany chcialem jechac w ktoras niedziele, ale niestety tego pana wtedy nie bylo, a na tygodniu robilem zbrojenie do garazu
ten silnik jednak jest chyba dla mnie za duzy spalanie nawet LPG mnie troche odstrasza, napewno drozszy w utrzymaniu z drugiej strony to Honda
Coo???
Akurat C27A1 jest bardzo oszczędny i niezniszczalny - Mariusz418 jak kupiłem 827 powiedział tylko "Maciek, ten silnik Cię przeżyje".
Wyniki mojego ojca: 7,5l benzyny w trasie i 9l benzyny w mieście, moje (LPG II gen. - teraz założyłbym już IV) 12 l trasa, 14-15l żwawo po Warszawie - 827 nie pali mi więcej od 623...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum