Witam wszystkich, chciałbym zmienić tarcze hamulcowe w swoim MG ZR . Zastanawiam sie nad zakupem tarcz wentylowanych, ale czy ma to jakieś znaczenie, gdy wcześniej i aktualnie mam pełne ,zwykłe... podejdą wentylowane i nie bedzie trzeba zmieniać zacisków, czy kupić pełne... prosze o opinnie z góry wszystkim dziękuje pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale jest jakieś znaczenie czy wentylowane czy pełne czy mozna śmiało dołożyć i kupić wentylowane... hmm?
Oczywiście , że nie jest to bez znaczenia jakie!
Wentylowane są przeznaczone do bardziej sportowej jazdy gdzie częściej korzysta się z hamulców!
mają wyższą sprawność i efektywność w porównaniu do tradycyjnych!
jednak nie potrafię Ci powiedzieć czy będą pasowały do stand. zacisków.
Zapytaj najlepiej w sklepie motoryzacyjnym.
Tam mają katalogi i powinni wiedzieć.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:27
Wydaje mi się, że nie kupisz pełnych nacinanych, musiałbys dać do frezowania. Nie dawno wałkowałam ten temat. Nie do końca jestem przekonana czy warto kombinować czy po prostu kupic dobry zestaw np ATE
Sa pelne nacinane, ale czy warto? Wedlug mnie nie, jezdzilem na takich i klocki lecialy 2-3 razy szybciej niz przy gladkich. Wentylacji praktycznie te naciecia nie polepszaja, za to pieknie scinaja klocki
Wentylowane maja sens, bo sie nie beda gotowac i puchnac, ale to moze sie wiazac w ZR105 z wymiana calych zaciskow co juz znacznie podnosi koszt zabawy i trudnosc modyfikacji.
Pytanie czy styl jazdy i warunki tego wymagaj, jesli odp tak , to w hamulce zawsze warto zainwestowac.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 206 Skąd: Złoty Stok
Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 08:00
Nacinane to nie wentylowane,nacięcia mają za zadanie odprowadzenie gazów,które powstają przy hamowaniu.
Ja też je miałem i polecam je,a to że szybciej się zurzywaja klocki to normalne,tylko takich tarcz nie zakłada się po to by wyrzucać na luz 300m przed krzyżówką.
Nie ma nic za darmo chce się auto zatrzymać szybciej,trzeba częściej wymieniać klocki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum