Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 21:15 [R600] Problem z centralnym zamkiem i alarmem
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam kolegów i zwracam sie z prosba w moim roverku 600 ktorego kupilem 1 miesiac temu do tej pory nie dzialal system alarmowy (nie uzbrajal sie ,nie dawal znakow zycia)az do zeszlej soboty kiedy to zamykajac samochod zauwazylem ze dioda zaczyna migac pomyslalem ze cos sie naprawilo i alarm sie uzbraja poszedlem do domu i po chwili chcac otworzyc samochod alarm zadzialal kierunki zaczely migac i aktywowala sie syrena nie moglem go wylaczyc wiec zdjalem z sygnalizatora zsuwke aby go odlaczyc po chwili przerwy alarm ponownie dal o sobie znac i potem ustal ,po chwili zauwazylem ze nie dziala w ogole centralny zamek ,otwierajac drzwi od swojej strony nie slysze aby chodzil centralny zamek,a diody przy drzwiach z przodu caly czas migaja,nie wiem co robic ,probowalem go zresetowac zdejmujac klamre z plusa akumulatora ale nic to nie dalo.Czytajac posty innych uzytkownikow zaczalem szukac skrzynki z alarmem ECU z tylu w bagazniku ale nie ma jej tam nad pedalami od strony kierowcy tez jej nie moge znalezc jest tam tylko blok integrated control unit . pomozcie pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 24, 2011 23:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 21:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 18:44
tak dzieki znalazlem od poczatku ja widzialem tylko zmylil mnie napis na skrzynce ABS pomyslalem ze to nie alarm,ale wracajac do twoich porad posprawdzalem wszystkie krancowki i styczniki sa w porzadku nie wiem co to moze byc?
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 12:16
Sprawdzilem wszystko tak jak pisales a takze styczniki w zamkach maski i klapy krancowki w drzwiach dzialaja lampka na stacyjce pali sie jak sa otwarte drzwi i gasnie jak sa zamkniete,dodatkowo sprawdzalem na omomierzu stycznik zamka maski i przy otwartym obwodzie jest przejscie a przy zamknietym przerwa,po wyjeciu kluczyka ze stacyjki slychac charakterystyczne klikniecie odbicie zamka nie wiem czy powinno temu towarzyszyc jakis sygnal akustyczny? czy istnieje mozliwosc ze elektronika siadla w centralce alarmowej.czy jesli odlacze styczniki w zamkach maski i klapy to dla systemu bedzie to oznaczac tak jakby byly zamkniete?
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 14:21
niestety przy zamykaniu i otwieraniu drzwi kierowcy za pomoca kluczyka diody przy dzyndzlu od drzwi migaja alarm ani sie nie aktywuje ani nie rozbraja jednoczesnie nie chodzi zamek centralny
Odlacz kleme minusowa an 15 minut, zamknij wszystkie drzwi i zablokuj, drzwi kierowcy zamknij kluczykiem, podlacz akumulator i teraz sproboj dezaktywowac alarm kluczykiem
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 15:01
zdjalem kleme minusowa z akumulatora na 15 minut zaraz po zdjeciu klemy zamknalem wszystkie drzwi lacznie z maska po uplywie 15 minut otworzylem drzwi aby podniesc maske i zalozyc kleme na akumulator nie wiem czy dobra kolejnosc zrobilem
[ Dodano: Sro Wrz 03, 2008 16:40 ]
proba sie nie powiodla nic to nie dalo jak bylo tak jest diody migaja a system nie reaguje
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 17:21
niestety nie mam pilota,dziekuje za dotychczasowa twoja pomoc w rozwiazaniu mojego probemu.Mam takie pytanie a moze problem tkwi w uszkodzonym lub nielaczacym mikrostyku znajdujacym sie w bebenku zamka drzwi kierowcy,przeciez rozbrojenie alarmu za pomoca kluczyka polega na wlozeniu go do zamka i przekreceniu powodujac przy tym zadzialanie mikrostyku,jak moge to sprawdzic czy przekrecajac kluczyk mikrostyk laczy?
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 17:18
jezeli dobrze kolege rozumie to chodzi o ten cycek do blokowania drzwi,ktory sie chowa po przekreceniu kluczyka w zamku i wtedy drzwi sa blokowane jesli o to chodzi to drzwi normalnie moge otworzyc i zamknac przekrecajac kluczyk w zamku i dotyczy to tylko drzwi kierowcy pozostale musze recznie blokowac by byly zamkniete,pozdrawiam
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 23:05
czy masz pewnosc ze to w tym tkwi problem ,nie wiem jak ten aluminiowy bolec wyglada i ile sztuk musze ich kupic by wszystko wrocilo do normy pozdrawiam
ronaldo1204 w silowniczku centralnego jeszt slimak z dwoma bolcami, jeden zaskakuje i blokuje zamek oraz daje sygnal na pozostale drzwi ryglujac je a drugi zaskakuje zalaczajac alarm...
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 18 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 15:54
CZYLI POWINIENEM KUPIC JEDEN SILOWNIK OD CENTRALNEGO DO DRZWI KIEROWCY
[ Dodano: Sob Wrz 06, 2008 16:57 ]
NAPISZ ILE BEDZIE MNIE KOSZTOWAL TEN SILOWNIK Z DWOMA BOLCAMI MOJ E-MAIL ronaldo1204@op.pl POZDRAWIAM
[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 20:47 ]
szanowny kolego czy w moim przypadku musze kupowac wszystkie centralki ze silownikami do drzwi czy wystarczy jak kupie te od drzwi od strony kierowcy i zobacze czy centralny ruszy,pozdrawiam?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum