Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: polska
Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 17:38 [R416] Wydech
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Dziś znajomy jadący za mną powiedział że z rury wylatuje mi woda .Sprawdzałem faktycznie wylot mokry . panika bo niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą.Ale pod maską w porządku olej ok. płynu w zbiorniczku tyle co nalałem.jaka może być przyczyna.Dodam że tłumik powoli kwalifikuje się do wymiany.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 23:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 17:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak go porzadnie przygazuje i za mną jest sporo dymu???
Jeśli dymi PRZY wprowadzaniu na wysokie obroty - to uszczelniacze zaworowe...
Jeśli dymi po puszczeniu gazu - to zużyte pierścionki lub wybite rowki pierścieniowe...
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 21:01
Mc'GAJver skąd ty bierzesz takie wiadomości , to faktycznie tylko może stwierdzić Mc.Gayver , a może tak najpierw niech kolega się wypowie w jakich momentach ten dym z rury idzie na ciepłym silniku czy zimnym , czy śmierdzi olejem czy moze płynem chłodzącym , czynników może być wiele nie można od razu pisać tragicznego scenariusza-może to tylko para
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Mc'GAJver skąd ty bierzesz takie wiadomości , to faktycznie tylko może stwierdzić Mc.Gayver , a może tak najpierw niech kolega się wypowie w jakich momentach ten dym z rury idzie na ciepłym silniku czy zimnym , czy śmierdzi olejem czy moze płynem chłodzącym , czynników może być wiele nie można od razu pisać tragicznego scenariusza-może to tylko para
Wyszedłem z założenia (może błędnie) , że nie rozmawiam tu z ludźmi którzy jeszcze ciepły laminacik trzymają w ręku...
Tyle o ile to nawet niezbyt doświadczony kierowca wie czym się różni para od dymu...
Poza tym ciepły czy zimny - to chyba jasne jest dla większości człowieków , ze silnik "diagnozuje" się ZAWSZE ciepły...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum