Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 40 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 13:15 [Rover 214i 8v 96 r.] Problem z immobilajzerem
Witam wszystkich ...
Mam ogromną prośbę do wszystkich. Jak można odłączyć fabryczny immobilajzer we własnym zakresie??? Aby wyłączyć immo muszę kilkakrotnie przyciskać pilota co czasami zajmuję dużo czasu bo nie ma żadnej reakcji. Czytałem dużo na ten temat i wiem że może być wiele rozwiązań tego problemu ale nigdzie nie jest jasno napisane jak samemu to zrobić i gdzie znajduje się cały układ odpowiedzialny za immo. Postanowiłem pozbyć się tego dziadostwa stąd moje pytanie. Proszę o pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 13:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 13:18
jeśli masz kod 4 cyfrowy to możesz go odłączyć , jeśli nie masz to sam nic nie zrobisz ponieważ trzeba ciąć immo w komputerze a to koszt od 200-do 500zł
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Kod powinien być na małej karteczce wielkości karty kredytowej, w etui książki serwisowej. Kod immobilisera można zmienić/ustalić po podłączeniu do kompa (wydaje mi się że max za taką usługę to 100 zł)
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 40 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 07:37
No chyba muszę tak zrobić i przejść prawidłowo cały etap wymiany baterii jak to piszą w instrukcji. Jak to nie pomoże to już sam nie wiem co robić. Pozdrawiam
Aby wyłączyć immo muszę kilkakrotnie przyciskać pilota co czasami zajmuję dużo czasu bo nie ma żadnej reakcji.... ale nigdzie nie jest jasno napisane jak samemu to zrobić
ale czy aby na pewno nie jest to nigdzie napisane ? ... 1. KLIK, 2. KLIK
Radzio83 napisał/a:
No chyba muszę tak zrobić i przejść prawidłowo cały etap wymiany baterii jak to piszą w instrukcji
ja też bym najpierw od tego właśnie zaczął
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 40 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pią Wrz 12, 2008 08:05
Tak jak myślałem wymiana baterii oraz cały etap synchronizacji spalił na panewce. Po wymianie baterii pilot całkowicie przestał reagować. Po prawie godzinie wkońcu udało mi się go wyłączyć ale muszę klikać bardzo dużo razy.
Nie wiem komu pomagała ta synchronizacja ale mi nie pomogło, zero reakcji.
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 40 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pią Wrz 12, 2008 08:27
Jeśli pilot wyłacza immo mimo tak długiego czasu to chyba działa, bateria była nowiutka więc o co chodzi. Co mam odłączyć akumulator i potem próbować go zsynchronizować???
Co miałeś na myśli pisząc o włącznikach w pilocie???
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 40 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pią Wrz 12, 2008 08:57
Czytałem, pilot jest ok wszystko trzyma się kupy więc nie rozumiem dlaczego nie reaguje. Muszę jednak chyba oddać piloty do specjalisty elektryka i niech je dobrze sprawdzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum